#1 - - Emelie:

Sv. Nej, tittade bara :) Det är vår hund som är pappa till dem. Dem är så söta :)



#2 - - Joakim:

Okej, vad tråkigt! Hoppas det blir bättre! :)

Med mig är det bara bra, lite trött bara! :D, men det botar jag med lite sömn sen! ;)

#3 - - mia:

sv: jo det gjorde dt:D

#4 - - Gaia:

Sv: Inte så mycket. Har varit på nöjesfält. =)

#5 - - millie:

pudrar näsan?



haha , jag tyckte alla såg förjävliga ut ^^

#6 - - Fanny Backman * - The best you never had:

Ja visst är det hur mysigt som helst ?! :)

Ha en fin kväll!

#7 - - thesshanning:

Svar: Men gud vad hemskt :/ men han vakar nog över dig nu & väntar på dig vid himleporten! det är vid sånnahär berättelser som man bara tänker på att man ska ta vara på tiden med sina nära, för man vet aldrig som sagt när de kan vara försent..



Hur är det med dig annars? :) Kram!

#8 - - pelle:

haha, men vad gör han? är jag dum som inte ser det? ;P

#9 - - Frida:

Yes! Anna! Anna Franzen! Men det är lite tidigt för att önska några större gratulationer.. Hon är nervös och hon har inte kommit till det "säkra" stadiet än i graviditeten.. :D

#10 - - Alexandra:

sv: jo jag har ju endel skor ttihi

#11 - - Karin:

Han e inte dum han inte =)

#12 - - Daniel:

hehe vilken förebild han e!

#13 - - Bettan:

Tyvärr, men det var Lona som vann hon svarade snabbare än dig, men det är bara och vänta tills nästa vecka för då kan det bli du som får synas på bloggen:)

#14 - - vilma:

Hej hej, kommentera min blogg med fina komplimanger! (make the world a happy place såattsäga) och glöm inte att spana in mina två vloggar, de finns under kategorin "vlogZ" hare! kanin!

#15 - - siri:

Sv: Nu har jag läst ut den och den är helt sjukt bra!! :DDD

#16 - - www.2tjejer1blogg.se:

Tävlingar varje vecka! Just nu kan du vara med och tävla om ett presentkort från KICKS!



www.2tjejer1blogg.se

#17 - - Anna j.:

sminkar han sig? O_O

Naw thank u :D <3

Just nu sitter jag i skolan. ska snart ha spanska .
_.

Gör du då? :D kramar!

#18 - - Jenny [fotoblogg]:

haha ellerhur! skön bild :D

#19 - - Melina:

ha en bra dag

#20 - - E&T:

SV: Aha, vad härligt! Vi var på Grönan och hade det superskoj! ;)

Vad gör han för något?? ^^

KRAAAAAMAR!

#21 - - Emelie:

Sv. Min söndag var bra :) Lugn och mysig. Hur har din helg varit?



Ha en härlig dag :)

#22 - - *Nicole*:

hur e det me dej idag?

#23 - - Makrill:

Ja min vistelse i Skåne var underbar =) Hoppas din helg var tillräckligt lugn ;)



Ja visst är hon söt :D



Ha en bra dag!

#24 - - stiiine:

Sv: jo det är ganska bra betalt, fick 1000 kr för en kväll typ :)

#25 - - Erica:

Tack så mycke! :D <3

#26 - - Millan:

hehe jag undrar oxå vad han gör? :P

#27 - - angelica:

haha hoppsan, där blev han tagen på bar gärning! ;D

#28 - - Emma:

okey kul!

#29 - - emma härnqvist/perfektion:

okej. då kanske man ska se till att se dne då.. hur är de med dig då?

#30 - - sofie:

sv; okeej ;)

idag var det skola och röngten och sen blir det träning :D

#31 - - Emma Inga-Maj Johansson:

Sv: I veckan blir det en massa plugg + ett prov. Till helgen blir det kusten och vara i båten! :) Längtaaar! Själv?

#32 - - julia:

sv: joodå..men det var lite knäppt gjort av dem!

#33 - - Lina:

Var med i min frågestund på bloggen (:

#34 - - Maria:

Svar: Till en nöjespark inte så långt härifrån. Bara typ 20 km bort. En av landets bästa.

Jag bor ju i Finland... :)



Vad har du gjort idag då?

#35 - - Karin:

Ja visst gjorde jag det, inte så rockstar =)

#36 - - Lexie:

haha vad stört :p

#37 - - J e n n y:

hehe :)

#38 - - Anonym:

Hejsan, läs & kommentera min blogg :) sofiiih.blogg.se

#39 - - Anonym:

Hejsan, läs & kommentera min blogg :) sofiiih.blogg.se

#40 - - najjo:

haha, smart idé.. synd bara att man ser hans trick ^^,

#41 - - emma:

hahah smart han var där!

#42 - - Jenny:

svar: ja, grymt snygg är den! :)



haha, vad gör han på bilden? x)

#43 - - Kajsa=):

frågestund i min blogg! kom & hälsa på vettja! :P



[mode och musik]

#44 - - Malin:

Ha ha!



Älskar din kommentar

Till top