Första dagen


Vad är det med headset som gör att man känner sig vuxen, till och med cool?


Detta är vad jag lever på under passet, redigt gött!

Ja, min första dag gick bättre än förväntan. De här med hur mycket jag tjänar känner jag inte är relevant här i bloggen, det förstår ni nog?
Hur som helst, det gick bra & jag tyckte faktiskt att det var riktigt roligt. Jag som en gång svor på att aldrig arbeta för ett telefonbolag, men tur att jag gav vika för mina fördomar och testade.
Ett gott ord för er som söker arbete, ha öppet sinne när ni söker. Att låsa sig för att vissa saker skulle man aldrig göra, kan vara riktigt roligt. Kom ihåg det!
Fan vad vis jag känner mig.
#1 - - thesshanning:

Svar: Hej & tack så mycket! :)

Har du ingen bra kontakt med din pappa eller?

Kram!

#2 - - Sara Johanna:

Svar från min blogg: Jo tack, med mig är det bara bra. Hur är det själv?

Zeke var en av mina favoriter bland gladiatorerna. Tråkigt att det som hände egentligen hände.

Vilken snygg blogg du har :-)

Hoppas du får en trevlig kväll/natt.

Kram kram

#3 - - Emelie:

sv, va dålig dag? :O

Ja vist är den underbar? :D

Lust att göra mig en tjänst? RÖSTA PÅ OSS (THETWILIGHTSAGAWE.BLOGG.SE, HÄR:( http://twilighters.blogg.se/2009/may/veckans-blogg-rostning.html#comment )

#4 - - Amanda:

Tack så mkt!

Ja ja ska sörja :P

#5 - - Emelie:

Sv. Det är okej. Har haft lite halvbra dag, som man kan ha ibland.



Hur är det själv? :)



Vad bra att dagen på jobbet gick bättre än vad du förväntat dig :)

#6 - - Anna:

ja, de kanske är vuxet med ett headset...har inte tänkt på de.

#7 - - julia:

ja det det är det själv ?

#8 - - Josefine:

Ja men ellerhur, stadskapmen var grejer det! :)

Jag har haft en bra dag, du då ? :)

#9 - - Helena:

Det är inte så farligt att jobba inom TM. Man vänjer sig och tillslut är det riktgit kul =) Det är mest jobbigt ibörjan. Ge det tre veckor och sen slutar det vara jobbigt.

#10 - - julia:

sv: jo det är det! :)

Ah synd, men du kan ju se semifinalen iaf :) och resten som är kvar :P



kramkram

#11 - - Felicia:

Sv: Japp allt är bara bra sj?

#12 - - EmmaEriica:

men puss på dig va söt du är :D



Jag har jobbat och varit på Cruising :p



Puss!!! :*

#13 - - Ida:

nä jag fattar inte det heller :(

#14 - - Zarah:

tack så mycket! Blir verkligen glad :)

#15 - - Beatrice [foto, vardag & kläder]:

tack för rösten

kram !:)

#16 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

jo men man känner sej ju lite viktigt med ett sånt :)

härligt att din dag varit kanon :) puss

#17 - - MissCM:

sv: åh, det låter ju jätte kul! :) verkligen jätte roligt att du fått ett jobb! :)

#18 - - maria:

jo tack! mkt bra!

har din dag varit bra?

=)

kram

#19 - - Cassandrah ♥:

ja gör så! det är alltid kul att testa nya frisyrer hihi

#20 - - EmmaWictoria:

söt blogg :)

#21 - - Miss0 - svensk tjej i Oslo:

Kul att jag hitta din blogg :) Jag är själv från Västerås och har bott i Linköping ett tag :)

Hoppas allt är bra med dig!

#22 - - Martina:

sv: Okej :)



Nej städat, tvättat och sånt. Dudå? :)

#23 - - SARA:

Bra att du tycker det är kul :) :) Ha en bra dag!

#24 - - nadja:

haha tack så mycket :)

#25 - - Jag och fotbollsspelarn:

Ja, och så länge man har sin trygghet så löser sig allt annat :)



Hihi du är riktigt vis, du har rätt i vad du säger! fördommar är skit.

#26 - - X:

Kolla in senaste nyheten på min blogg!

Hoppas du får en bra onsdag =)

/ la ragazza che si lamenta

#27 - - sadia:

telefonförsäljare jobbade jag som förra sommarn! helt okej faktiskt :)

#28 - - Erica - kolla in Grönan tävlingen hos mig!!:

Lycka till på det nya jobbet!!!

#29 - - Anonym:

Jag bor inte (nu) i Linköping nej :/

#30 - - Petra:

svar: Ja jag hade en helt ok måndag. Hoppas du får en bra tisdag! :P

#31 - - Hannah Hale:

Är det kul då? Vad är det för sorts telefonbolag.. alltså vad får du göra :D?

#32 - - Jen:

Ja visst har hon, men det måsta nog vara självfall. :) Det är jätte fint. :)

#33 - - Sofia:

Svar: det är svårt att svara på men jag tror att många har större chans att få jobb en om de inte har någon utbildning alls.

#34 - - I Z Z A H ~ S V A R A R:

jo men visst e dom =) jag e helt klart nöjd =)



kram

#35 - - sandra:

ja det är skönt när det är rent och snyggt =)

#36 - - Angelica:

Sv: var så lite så :) ja min dag har varit bra faktiskt, skönt att vara ledig imorgon så, dumt att sura :D din dag då? :)

#37 - - LIENE:

sv: ja du får gärna kolla upp smaka på Stockholm grejen:) det verkar jättekul.

#38 - - Sofie:

jag har nyss kommit till älsklingen :)

hur har dagen varit?

#39 - - Linnea:

jag avskydde att jobba som telefonförsäljare, tråkigt! Men man tycker inte likadant alltid.

#40 - - Alexandra:

sv; aa eller hur! :) jo det har jag :) dudå?

#41 - - johanna:

det är en bit ur en av kents låtar =)

#42 - - Sandra:

Vad skönt att dagen gick bra :)



Ja den är verkligen god, hoppas du hittar den snart. Om ni har Hemmakväll testa där. Puss

#43 - - Johanna:

sv; va bra :P

#44 - - Erica,:

Bra visdomsord tycker jag =)

#45 - - Bettan:

snygg blogg:)

Gillar din färg:)

#46 - - Maria:

lät inte roligt!

ska packa och vara med en kompis :) själv då?

#47 - - Johanna:

Sv:Okej!

Nää jag mår bra!

Sj?

#48 - - Makrill:

Du är en vis kvinna! Och det ser väldigt vuxet och ambitiöst ut :D



Puss!

#49 - - Ida:

nej usch, inte jag heller.. :(

#50 - - Heyli - Vinn presentkort:

eller hur, tar inte så mycket plats då man ska packa då :)



va bra att du verkar trivas på jobbet :)

#51 - - /M:

fin blogg.

#52 - - LIFE BY Marielle:

man ska aldrig säga aldrig när det gäller yrken, och det gäller ju det mesta :D true!



ja helt klockren snubbe :D kram!

#53 - - Anni:

Sv: jag har högt blodtryck och orsaken är att det är en förträngnen i blodkärlen till njuren.

#54 - - Linnea:

SV: Det är ett enkelt svar. 1. det var rena barnarbetet alla var under 20 -även skiftledarna- vi fick bara provition - 20 spänn! Med andra ord du kunde sitta i 4 timmar utan att tjäna ett öre. Det gjorde att man tröttnade på det helt enkelt. Fick jobb på donken och trivdes för att det hände saker och det är mer socialt - Med personalen alltså.

#55 - - Anonym:

fin blogg:)!

kika gärna in på min blogg, bläddra ner ett par inlägg och rösta på vilken klänning du tycker jag ska köpa ! Jag är velig och har svårt för att bestämma mig haha:)

Tack på förhand!

#56 - - SOMMARUNGARNA!!:

Hejsan sötnos!

Hur är det med dig idag då ?

KRAMAR :)

#57 - - julia:

sv: sådär, förutom att en kille försöktwe köra på mig och mina kompisar med moppen :O

Till top