Dålig..

Hallå gott folk!
Hoppas att allt är bra med er? Själv mår jag inte alls något vidare. Huvudverk, yrsel.. Att även sitta och tvätta ikväll känns ingen höjadre heller.

Hur som haver..
När jag äntligen kunde sätta mig vid datan så funkade inte internet. Så det var bara att koppla ur den ett tag & lägga sig och sova igen. Jag har nog sovit 5 timmar nu under dagen..

Ber om ursäkt för taskig uppdatering de senaste dagarna.
Haft ni haft en bättre dag än jag idag?
#1 - - Maria:

Oj, krya på dig!! Hoppas att du blir bättre snart.



Svar: Ja, haha du får nog ta och komma till Finland.

Idag har jag sprungit runt och fotograferat och sånt. Inte gjort så mycket egentligen, skola och dator mest.

#2 - - Sanna:

usch jag är också sjukt, det är förjävligt, har ont i halsen, huvudvärk och känner mig jätte dåsig.



Ser att du också gillar twilight:) visst är böckerna underbara!

#3 - - Maja:

SV: Min dag har varit jättebra idag förutom att jag har jätteont i halsen, jag hade faktiskt feber igår kväll "/

Krya på dig själv, puss!

#4 - - LuxuryPink:

usch stackars!! krya på dej söt!!

#5 - - Anonym:

Det låter inget vidare =/ Hoppas du mår bättre snart!



#6 - - Emelie:

Det låter inget vidare =/ Hoppas du mår bättre snart!

#7 - - sofie:

sv; jag ska operera ryggraden så därför ;)

#8 - - Rebecca:

Krya på dig ;)

#9 - - neus:

Hihi man vet ju aldrig ;D Hur mårs det?

#10 - - pelle:

just fan, tvätta var det! BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!



krya på dig, ey! saknar dig ju i bloggosfären!

#11 - - thesshanning:

Svar: Uffa, hoppas att du mår bättre snart igen! Gick det bra på jobbet? Jag sitter bara och kikar runt lite & svarar på kommentarer. Ska bli sängen snart! :) Kram!

#12 - - Emma says style, love & rock and roll.:

usch ba krya på dig.

#13 - - Makrill:

Javisst är hon söt =D



Kul att du gillade mina bilder :) ! Verkligen!!



Krya på dig!!

PUSS! :*

#14 - - alec:

krya på dig älskade vännen..



miss u puss

#15 - - Sanna:

Ja jag har läst alla böckerna! både på svenska och på engelska, lite roligt, en bokserie på 4 böcker så äger jag 10! haha



har ud läst alla?

kram

#16 - - My Josephine:

krya på dig

Till top