#1 - - Anonym:

SVC; jag har ridit i fem år =), Jadå allt är bra här, själv då? ?=

#2 - - emma:

ååh vilken fin blogg, har du gjort den själv? super fiin=)

#3 - - marie:

Aha okej! Jag kom just hem så jag sitter bara vid datan :D

#4 - - louise:

fint namn ;)

#5 - - ♥ Niqole ♥:

Hej, nu har du chansen att anmäla dej till veckans blogg :D Kramar från Niqole!<3

#6 - - ♥ Niqole ♥:

Kul, då får du hoppas på att du blir utlottad!<3

#7 - - emma härnqvist/perfektion:

nej jag har aldrig spelat de spelet.. de är på tv va? och på ps3? vi har xbox360.

#8 - - Jenna:

Du får testa :) Finns massor med fler roliga recept på quorns hemsida!

#9 - - Ayla Catpaw:

"Nej, har inte sett den, vad är det för film? :)





Puss!"



Åhh det är en film som är baserat på två män som blev torterade, en kille kom från Kanada och hade ett liknande namn som en terrorist och den andra blev också bortförd. Det visar på hur dåliga USA är på mänskliga rättigheter, speciellt nu när de fått fria tyglar utomlands. Den är riktigt hemsk faktiskt, fastän det är rätt mycket "Hollywood"-film över den.

Och speciellt Meryl Streep är bra i den filmen, hon verkligen DRYPER av ondska, man börjar tycka RIKTIGT illa om henne haha... helt sjukt vilken bra skådespelerska hon faktiskt är, hade nog aldrig klarat av en sådan roll som hon fick spela... XD



http://www.imdb.com/title/tt0804522/

#10 - - MALIN - Amor Vincit Omnia:

SV: tack för frågorna :) vad har du för dig då?

#11 - - Isabell:

Sv: hon är snygg:) ahaha

#12 - - Linda:

samma här, kollat en massa på tv!

#13 - - pelle:

hon är grymt snygg!



men yo, är allt guld med dig?

#14 - - Your Dream Closet:

ja den är underbar jag älskar den där borsten :)

#15 - - louise:

ja jag får allt hoppas! jorå, det är helt okej. Med dig? :)

#16 - - pelle:

Här rullar det vettu. Just för tillfället i alla fall.

#17 - - Lilli:

hon är snygg ja !

allt bra med dig annars ?

#18 - - SARA:

#19 - - SARA:

Ja det är supergott verkligen! :) Ha en underbar dag! Kram

#20 - - emma:

aa, den är jätte fin, det var banan med fil=)

#21 - - Vilja:

God Morgon! Hoppas du haft en fin start på dagen :)

#22 - - madelene:

SV; Haha precis, det vore iallafall inte något jag skulle göra ;D

Det är det absolut, ska alldeles strax skriva nationellt prov, känns väl sådär (: Hur är det med dig då?

#23 - - Elsa:

Hur gör du så att du kan skriva texten bredvid bilden?

Kramar

#24 - - LuxuryPink - en blondins syn på saken!!:

Hon e skapligt snygg!!



sv; gomorron :)

#25 - - Nati:

Sv: Hihi okej :) jo det stämmer bra det! :D det var min kompis som fotade mig så jag hamna där ^^ hihi

#26 - - ävelicious:

åh tack så mycket :)



snygg bild!

#27 - - Daniel:

Sexig!

#28 - - Nati:

Sv: Tack så jätte mycket :D jag får hålla på med administration, och svara i telefonen, skicka ut brev och en massa olika tror jag :D

#29 - - E:

sovit gott? :D



ha en bra dag

puss

#30 - - Emelie - EmeliesPlace:

cool bild :D

#31 - - nellie:

svar; Han är ett år och en månad ungefär ;)

#32 - - asta:

svar: Ja jättekul,, haft en bra dag ?

#33 - - anna boström:

tycker du ? :D tack :D

#34 - - oneida:

Svar: inget särskligt tror jag,

själv?

#35 - - marie:

Den bilden var jättesnygg!!

#36 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Usch, dom är verkligen fula :S

#37 - - elin:

sv: haha jag vet :P ja, jag fick hjälp av pappa så det blev riktigt bra faktiskt , kanske lägger upp ngn bild sen, får se :P

#38 - - amelie:

Gud vad fin blogg!

kolla gärna in min =)

Och följ den gärna skriver dagligen

så följer jag gärna din =)

kram

#39 - - Anonym:

här är det finfint. händer under dagen då? :D

#40 - - I Z Z A H ~ S V A R A R:

yes det va riktigt skojjsigt =)

vad gör du idag då ?

#41 - - emma:

Din blogg är fortfarande lika fiin, händer idag dåe?

#42 - - jessica:

Vad söt blogg du har! :) Läs gärna min blogg. Skriver om shopping, mode och häger även en häst som kommer upp lite då och då. Bilder kommer också ikväll när jag tränar jumkana för alla som är intresserade! Ha en bra dag. Pussar alla! <3

#43 - - Linda:

Svar: Tack, låten var jätte bra:D

#44 - - Erica,:

ja ful är hon inte i alla fall :P

#45 - - HannaAdolfsson:

härligt blogg du har, du skriver bra! =)

hade bra!

#46 - - Ella Schwarz Tryggestad:

sv: haha, tack! ;D



Ja, Megan Fox är jättesnygg! :)

#47 - - Ida:

Sv: Jo då det bar helt okej med mej. Snygg bild på henne:)

#48 - - MISSEXTRA:

Nu är det snart sista chansen att rösta på din favorit i min veckansblogg tävling och därmed har chans att vinna en LÄNKNING!!!:D



Så rösta NU om du inte redan har gjort det;)

#49 - - Dress Like a Princess:

hon är så sjukt snygg

#50 - - - Hanna:

Håller med...

#51 - - hanna:

sv: jadå, allt är bara bra med mig =) kul att du har "veckans blogg".

puss

Till top