Bad update!

Dålig uppdatering idag.
Sorry för det, men har jag inget roligt/ spännande/ tråkigt/ gripande att säga brukar jag hålla tyst.
Men jag hoppas att imorgon blir en mer spännande dag.

För övrig vill ja dela med mig av en väldigt trevlig bild på en väldigt obekväm Kiwi när jag avsläjade hennes kriminella upptåg.
Ja, ni ser ju min nagelfil som va en av många stulna föremål som låg i hennes säng.




#1 - - thesshanning:

Svar: Jasså,har du ridit tidigare? Ta upp det igen då ifall du saknar det? :)



Härligt. vad jobbar du med?

Min dag har varit helt ok! :D själv?

#2 - - siri:

Tack så mycket =D Det hoppas jag med, hihi.

ha en bra dga ")

kram

#3 - - Sofia:

En kriminel hund, det kan man tjäna pengar på om man tränar dom att ta från rätt personer ;)

#4 - - Lola ♥:

Hej, jag gillar din blogg men gillar du min?? Jag hoppas att du gillar min lika mycket som jag gillar din. Och jag läser den ofta, du kanske också kan börja med att läsa min och om du gillar min så mycket så kan du premmunera/följa den via RSS eller bloglovin. Och om du börjar följa min så följer jag din.



Kram Lola.



PS. Du har en jätte fin header.

Till top