Utökning i familjen

Att jag är planetens värsta fotograf behöver vi ju inte ta upp nu..

Hur som helst! Nej, inga barn väntas här inte, men där emot har vi skaffat fiskar. Tetrorna har vi haft ett tag nu, men nya är Guppisarna. Medans vi ändå skaffa fisk så passade vi på att städa akvariumet som även resulretade i att vi började damsuga & moppa lägenheten.

Äntligen fredag, bästa dagen på hela veckan. Får se vad som händer ikväll.. Kanske Let's dance? Eller något annat skoj.

Föresten, har ni också snöstorm ute hos er?
Här snöar det som bara fasen!
#1 - - Elina:

sv: Nja. Inte riktigt då. Var bara två dagar sedan, å de brukar ta flera månader innan det är läkt helt!

#2 - - Jennie:

Hade fiskar när man var liten :P

#3 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

sv: tack för frågan, nu har jag svarat på den i bloggen:)

det snöar inte här men BLÅSER

#4 - - V A N E S S A:

exakt såna fiskar har jag också :)

#5 - - L I S A:

Vad kul! Har du lagt till mig? :D

#6 - - Sofie:

Sv: Handboll är det faktiskt lustigt nog. Spelade en av de få utomhus cuperna som finns i handboll. En av de bästa också :) Jag har spelat i hela 8 år faktiskt!



Här snöar det också, så himla surt :(!

#7 - - Heyli:

mycket skönt!

vad mysigt med fiskar :)

ingen snöstorm här som tur är!

#8 - - Amanda:

söta små fiskar:)

#9 - - Missextra:

Grattis till det hårda slitet med fiskar! Hhihi det är jobbigt som fan att putsa akvariet men dom är ju gulliga att titta på:)

Till top