Frågor & Svar

Vad är ditt drömjobb?
Svår fråga, för den ändrar sig hela tiden för mig. Men just nu skulle jag vilja arbeta på IKEA eller kanske få arbeta för en tidning.

Favoritbloggar?
Har många bra bloggar som jag följer men Heyli, Sandra & Emelies bloggar är några som jag har börjat följa nyligen som ligger vamt om hjärtat.

Absoluta favoritbandet?
Svår fråga, men 30 seconds to mars skulle jag nog säga. Ni vet att det finns vissa låtar som jag gillar i ett album & vissa låtar är inte alls lika bra? Så är det inte med 30 seconds to mars, dom är riktigt bra!


1. Hur lång är du?
2. Vad är dina intressen?

Senast jag kollade vad jag 161cm lång/kort.
Mina intressen är att skriva, rita/teckan, film & inredning för att nämna några, listan kan göras lång.


1. läser du min blogg varje dag?
2. hur länge har du bloggat?
3. skulle du kunna tänka dig designa min blogg ?

Nej inte varje dag, men jag börjat läsa den betydlig oftare nu.
Jag upptäckte igår att jag hade bloggat nu över ett år nu, riktigt roligt.
Självklart skulle jag kunna tänka mig att designa din blogg. Men nu är det så att koder & HTML-koder är som grekiska för mig så jag vill, men kan inte.


Vilken av "twilight böckerna" är din favorit?
Bra fråga! Jag skulle nog säga att 3:e & 4:e boken är mina favoriter.


Vad gör du om fem år?
Om fem år så jobbar jag med mitt drömyrke (vilket det nu än är då), rest utomlands & skaffat hus.

Hur är det att ha hund? Vilken ras?
Det är upp & ner att ha hund. Men stora av min tid med hund har varit jätteroligt. Hon är min lilla ögonsten & får mig alltid att bli lite extra glad. Att se henne springa runt & vara som hon är verkligen härligt att se. Men sen finns det dagar som idag som inte är lika roligt, som när hon kräkts under sängen eller att behöva gå upp 20 min tidigare på morgonen för att hon behöver gå ut. Men när man ser henne glad, då gör det ingenting!
Jag tror att hon är en korsning mellan terrier & papillon.



1. Hur många besökare har du per dag?
2. Vilken är din favoritblogg?
3. Vad ska en bra blogg innehålla enligt dig?

Ja, mina besökare varierar sig totalt över hur aktiv jag är här på bloggen. Men i genomsnitt har jag 80 underbara besökare vaje dag. På den senaste tiden har det ökat, men som sagt, det beror på.
Jag har ingen direkt favorit blogg, men har några som ligger extra varmt om hjärtat som du ser ovanför.
En bra blogg ska innehålla många bilder. Även lättsamma & intressanta texter, men det är vad jag tycker.


1. Vad är din favoritfärg?
2. Vad skulle du göra om du vann 2 miljoner?
3. Vad är din favoritmaträtt?
4. Är du en person som ofta håller det städat, prydligt och snyggt?

Min favorit färg är lila.
Oj! Bra fråga, jag skulle nog spara undan en del (im so boring!) & sen skulle jag ta med Tony på en resa. Sen blir det en massa shopping! 
Min favoriträtt är kyckling & klyftpotatis & tzatsiki(?).
Jag har mina perioder. Ibland är jag väldigt pedant av mig och springer runt  och diskar/städare. Men överlag vill jag nog säga att jag är ganska pedant.



Vad får dig att må bra?
Vad som får mig att må riktigt bra är när jag ser mina nära mår bra, faktiskt!

Försöker komma på en riktigt klurig fråga. Vad har du för färg på din tandborste? HA den du!
Haha, jadu! Min tandborste är grön & har blommor på handtaget.

Vart i Linköping kommer du ifrån? Och vilken bok i Twilight-sagan tycker du är bäst?
Jag är uppväxt i Rappestad, ett litet samhälle ca 3 mil utanför linköping.
Som jag sa tidigare så är 3:e & 4:e böckerna mina favoriter.


Har du gjort nåt dum med flit till din bästa vän?
Nej, jag har aldrig sårat någon av mina vänner med flit, skulle aldrig göra det.

Hur trivs du med livet?
Ärligt talat trivs jag jättebra med livet. Visst, det finns vissa saker som skulle kunna göra mitt liv ännu bättre. Men jag trivs jättebra nu.


Har du någon ide hur man får fler besökare?

Nja, några jättetips har jag inte. Men att kommentera mycket på olika bloggar är jättebra, då syns du & folk känner igen din blogg när dom klickat in hos dig. 

1. Varför började du blogga?
2. Favoritbloggar?
3. Drömresa?

Jag började faktiskt blogga för några skolkompisar gjorde de & sedan dess har jag varit fast! Detta är ju ett roligt sätt att få skriva av sig om tankar & funderingar.
Mina favoritbloggar hittar du på en fråga ovanför.
Drömresa.. Gud vad svårt! Men det skulle nog ändå vara en resa till USA.


1. Favorit blogg?
2. Skostorlek?

Svaret på första frågan finner du ovanför.
Jag har 39 i skostorlek. I am big foot!



Vilka mindre bloggar läser du?
 Svaret finner du ovanför!

Vilka är dina två fvoritlåtar just nu?
Två favoritlåtar just nu är faktiskt Lady Gaga - Pockerface & Breaking Benjamin - Diary of Jane

1. Drömresa?
2. Vad skulle du köpa om du vunnit 5 miljoner?
3. Det bästa som hänt dig?

Den första svaret hittar du ovanför.
Jag skulle nog göra samma sak om jag vann 5 miljoner som jag skrev i en tidigare fråga, som du hittar en bit ovanför.
Det bästa som har hänt mig är ju helt klart min Tony & Kiwi såklart!

#1 - - Agnes:

Tack så mycket:)

Allt bra?

#2 - - Zandra:

Kul att läsa dina svar! :)

#3 - - Olessia:

kul :D

#4 - - Heyli:

inte hört pokerface medans jag vart nykter men den duger ju jättebra att festa till iaf ;) och den andra låten var ju bra den med! känner igen den, undra vart jag kan ha hört den.. är inte en sån som tittar på musikkanaler eller lyssnar på radio så de kan inte va därifrån.. :)



förresten, boom hette affären! dom har tydligen en hemsida också, boomstore.se har inte kollat in den själv men de stod på en skylt :)

Till top