Sjuk

Skit också!

Kunde inte sova inatt på grund av halsen. Slem fastnade i halsen, så jag mer eller mindre vågade inte somna. Men efter någr timmar lyckades jag somna.
Men när jag gick upp i morse lät min hals värre än tidigare. Låter som en man som sjunger falsett, det är fasen inte lätt! 
Nu har huvudverken tagit fart & känner mig inte alls i balans..

Jag som inte har tid att vara sjuk, för imorgon kommer en sjukt rolig sak att inträffa, men det är inte något jag tänker avsölja än.
Spännande va?

Nä, nu ska jag krypa upp i den ny bäddade sängen.
Hoppas att allt är bra med er idag?
#1 - - Leonora - The Crazy one:

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

#2 - - jessica:

svar: tack så mycket. den var bekväm så :)



just nu svarar jag på kommentarer och kollar in en massa bloggar :). ser att du är sjuk så du får krya på dig snäckan!

#3 - - C A T T I S . G U S T A F S S O N:

är bilden från google.com :D

#4 - - Leonora - The Crazy one:

sv; den var riktigt god kan jag säga :D

gör du ?

#5 - - stina:

jo jag ha haft en bra dag..sj då? krya på dig



läskigt när man glömmer sådär.men tur man va hemma.. å inte gick ut..



#6 - - Sandra:

haha ja, lite småkul var det :)

åh tack så mycket, ja älskar klänningen!

så bra att jag väntade till halva priset också =)

#7 - - jennie:

usch, lät inte kul! krya på dig!

#8 - - Ebba:

Naaj, du får krya på dig då :D



sv: Aaw, love ya! <'33

#9 - - Emma "Miss Perfect":

hej ska vi prenumenera på varandras bloggar? :)

kram

#10 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

stackare du får krya på dig!

#11 - - Jeanette:

jobbigt :( krya på dig

#12 - - jessica:

lägg gärna till mig på blogglovin' om du gillade min blogg :) kramar!

#13 - - Liene:

vad tråkigt att vara sjuk:/

med mig är det bra iaf, fast trött är man.

#14 - - Sara Solvik:

sv: haha, han är skådespelare och är med i bland annat andra avenyn och så :)

#15 - - Anonym:

diggar verkligen din blogg,men vet inte varför haha;)den kanske bara passar mig :P

http://vendelaSpace.devote.se

#16 - - Jennie:

Tack :) krya på dig!!

#17 - - nathalie:

hon är 1 och ett halvt hihi =)

#18 - - V A N E S S A:

Stackarn, krya på dej! :)

Puss.

#19 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

krya på dig<3

jo med mig är det bra:)

#20 - - Juliflickan - Fixar din design:

Jag lägger till dig med :)

#21 - - Helena:

Sv: Ja, men visst är den :) Helt underbar :)



Med mig är det bara bra :) Med dig då ?

Ja det var ett tag sen :)



Puss

#22 - - J e n n y:

Oh, härligt! :D

Tack så mycket, en gammal kofta som fick nytt liv (haha).

#23 - - hanna:

ja verkligen!

#24 - - Emelie -EmeliesPlace:

Hoppas att du piggnar till snart <3

#25 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

hoppas verkligen du kryar på dig tills imorrn då gumman så du kan göra det där roliga och hemliga! kram!

#26 - - Eveline:

åh tack snälla du <3 cool bild.

#27 - - SARA:

Krya på dig!

Till top