Igår

Som jag sa igår så fyller punkt-huset 40 år & det firades ordentligt.

Detta möttes man av om man skulle in gallerian & det blev inte sämre när man steg in. Inne möttes man av cider & (jag tror) smörgåstårta. Ja, det var inte dåligt gjort kan jag säga.

Tyvärr åkte jag inte in till stan idag, utan åkte till IKEA. Sen kom Tony & strosa runt där & vi kom hem med minst sagt lite saker. Mer om det imorgon sötnosar! 

Juste!
Ni ska bara se lägenheten nu, den börjar bli riktigt mysig! (äntligen!)
Har ni tur så kommer det upp bilder redan imorgon!

Hur har eran dag varit? Hoppas den har varit lika
#1 - - paulina:

va skönt ! (: Ne idag så har ja varit i skolan, sen sovit lite och tränat (: vad har du själv gjort? (: kram !

#2 - - Fatima:

Svar: Tack tack:) I love it! Längtar tills imorgon då jag kan visa upp mig för alla i min snygga klänning haha ;)

#3 - - Cristian:

Haha, en smäll vet jag inte om dem ska ha, men en rejält uppläxning och en stor dos sexualkunskap typ.



#4 - - Cristian:

Haha, nej, sagt är sagt - nu kan du inte rädda det... :) Skämtar !:)

#5 - - SussieK:

Sv: Beror lite på vilket tillfälle man har det till :) Men självklart är färgstark alltid snyggt, smink är ju så kul!

#6 - - Nikki:

sv: jodå allting är bra med mig, själv då?? <3

#7 - - jossan:

ja varför inte ^^

kram

#8 - - Erika:

sv: hehe okej ;D

#9 - - joss:

haha, söta killar med söta mössor :D

#10 - - Amanda:

sv: jag också. kan inte få nog

#11 - - SARA:

Jo tack, min dag igår var helt okej, rätt slapp :) Ha en härlig fredag! Kram

#12 - - nadia:

Re: Yes, så är det! :)

#13 - - pelle:

Öj, vad hände där tro? Skumpa coh allt ;D

#14 - - Lena:

God morgon :) allt bra idag? kram

#15 - - Emmajuli:

Hej hej , händer i helgen då?

#16 - - Zandra:

sv: det är sådär, är sjuk :(



Göra i helgen då?

kram!

#17 - - Majda:

oohja! Snyggingar is back=D

#18 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

vad roligt =)

#19 - - Elena:

Vilken färg blir sommarens färg tror du? =)

#20 - - F A N C Y:

Klicka gärna in på min blogg och välj din favoritoutfit!

#21 - - Jossan:

Sv: Hähä, det var mums!

#22 - - Vanessa:

Tack så jätte mycket!

Till top