Tvätt, igen.

Hej allihopa!
Hoppas att allt är bra med er? Själv är jag riktigt seg. Hostan & förkylningen vill inte ge efter..


Idag sov jag visst lite länge också, men det blir ju lätt så när man är ledig & har läst bok halva natten typ. Opps! Men jag har hunnit diska, damsuga & göra annat fix. 

Idag har jag bokat tvätt tid igen, med flit för vi har världens hög som måste tvättas, så det är bara att göra det. Idag står underkläder på schemat, haha interssesmurfarna antecknar, men så är det ialla fall. Sen får vi se vad vi ska hitta på, men nu kommer jag vara sysselsatt i tre timmar.
Men fasen vad härligt det är att ha massa rena kläder efter ha tvättat, doften av nytvättat är beroendeframkallande!


Update!
Nu är jag äntligen klar med tvätten. Så nu ska jag svara på en massa kommentarer & sen får vi se vad som häder.

Ha det bra så länge!
#1 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

jag tvättar just nu jag^^

#2 - - Eveline:

ja det var härligt!

#3 - - Andrea Selin:

ååh jag älskar också doften av nytvättade kläder !

#4 - - Becca:

tråkigt att tvätta,gjorde det i morse...usch

#5 - - Penajs - tankar, foton & musik:

skönt att du är klar med tvätten=) hih

#6 - - Rosita:

Synd att du inte är riktigt frisk än,

men krya på dig!

#7 - - Helena:

Sv: så bra :)

Det är bara bra de :)

Kolla in min blogg du har fått en utmärkelse av mig :)



Puss

#8 - - Leia:

Tack tack.



Har också tvättat idag.

#9 - - Rebecca:

Svar; tack så jättemycket! :D

allt väl? :)

#10 - - Anna:

sv: åh vad jag jag blir ^^ <3 Tack sweetie!

#11 - - cissi:

en dag kanske jag orkar ; ) men det lär dröja om jag känner mig själv rätt..

#12 - - Mikaela:

Hej du har inget filmtips du vill tipsa om?

#13 - - Johanna:

var så lite så

#14 - - Marcus Å:

Klart du flytta från Linköping, vem vill bo där? ;)

#15 - - emelie -EmeliesPlace:

så skönt att du blev klar med tvätten :)

#16 - - Mizie:

Ja, jag tränar badminton, så sjukt kul!!!! =)

#17 - - Missextra:

Det är så tråkigt att tvätta:S

Till top