Trött & seg som en sengångare

Honey! I'm home!

Det skulle ju faktiskt vara roligt att få säga, men han är alltid på jobbet när jag kommer hem. Roligt..
Hur som helst är trött & seg som en sengångare. Förkylningen & huvudverken tycks inte vilja släppa heller. Väntar på att tony ska ringa, ifall vi ska iväg ikväll eller inte. Det får tiden utvisa.

Hoppas ni har haft en bra dag?

Nej, nu tjuter Kiwi om att hon vill gå ut, så vi hörs senare!

Ciao!
#1 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

Kiwi, vad gulligt namn =)

#2 - - Emma:

jaaadå, min dag har varit toppen. :D myycket sol å bara fint. :) själv?

#3 - - Rebecca:

svar; tack :)

#4 - - alec:

USCH GAMMAL TANTS VAGINA HAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHA



nej jag vet inte, jag mår bara sämst just nu, orkar inget typ..



vad gör du då?



LOVE

#5 - - louise:

sv; det gick bra, borsett från lite tandvärk. Fast dt får jag alltid hos tandregleraren.. höhö. Vet du förresten hur många kapitel av midnight sun man kan läsa på stephenie meyer's hemsida?

#6 - - J e n n y:

Hahaha, ja! Såg dock bara början :(

Möjligtvis djurgårdare? :)

Till top