#1 - - V I L M A [ E N F O T O B L O G G ]:

mums! :]

#2 - - Matilda:

Vad god den ser ut, men vilken fuskis :p



Jag gillar inte alls min, haha jag vill ha en ny. Så går det när man inte får vara med och bestämma själv, det var en överraskning nämligen. Ja skulle gärna se hur din ser ut :)



Tack så mycket, hur länge har ni varit förlovade då?

Kram

#3 - - SARA:

Ja, det var riktigt gott! :) Hoppas du haft en bra dag :) Kram

#4 - - becciisz:

Svar: Allt om dressyren står nu i bloggen ;D

#5 - - becciisz:

Svar: Tack :D

#6 - - Ronja:

jobbigt att stirra på sådana godheter.. ja vill oxå ha:)

föresten, om du har tid får du gärna ställa en fråga! Försöker se till att jag har något att göra imorgon på kvällen hemma i Borgå, besöker nämligen föräldrarna och ibland blir kvällarna långa:)

#7 - - Nikki:

sv: visst var den!

Mums det ser så gott ut! <3

#8 - - Sofie:

Åh vad gott det ser ut!

#9 - - Heyli:

bra att du ser det så då iaf :)



va gott det ser ut och vad sugen jag blev!

#10 - - Karin:

Hihihi

KLOCKRENT!

#11 - - Elina:

Åh, ser gott ut ;)

#12 - - Carina:

toscatårta vad gott! smarrigt!



vilken fin header du har högst upp på din blogg. superläcker design!

#13 - - Mimmi:

Gott:)

#14 - - Missextra:

Oh, så gott! Jag älskar toscatårta!

#15 - - Sofia:

Åhh, det där måste jag köpa!! :D såg asgott ut! :D



Rösta förresten gärna i outfit tävlingen på min blogg! :D

#16 - - Junitjej:

Toscatårta är smarrigt!

Till top