The Challenge

svara på frågorna genom att skriva första bokstaven i ditt eget namn, utmana sedan 5 andra! OBS, du får ej skriva ditt eget namn.

1. Vad heter du? Lisa (man fick inte skriva sitt eget namn, right?)
2. Ett ord på 4 bokstäver? Lapp
3. Flicknamn? Linda
4. Pojknamn? Lars
5. Yrke? Läkare
6. Färg? Lila
7. Klädesplagg? Linne
8. Maträtt? Langos
9. Sak i badrummet? Lampa
10. Stad? Linköping
11. Orsak att vara sen? Långsam
12. Något man skriker? Läget?!
13. Filmtitel? Lord of the Rings
14. Något man dricker? Likör
15. Band? Looptroop
16. Djur? Leopard
17. Bilmärke? Lexus
18. Låttitel? Let Me Sign
#1 - - mikaela:

naj det är ju fredag den 13 :-(

#2 - - Sandra:

den där utmaningen är lite klurig!



I helgen? Måste tyvärr mest plugga men blir väl mellon och massa mys med sambon också innan han åker till Cypern. Dudå?

Puss

#3 - - SARA:

Den utmaningen gör jag!! :)

#4 - - C A T T I S . G U S T A F S S O N:

vad är langos? :)



SV: ne jag är sjuk :(

#5 - - eelinjohanssson:

Ha en superbra fredag! :)

#6 - - Sara:

Intresserad av att tjäna pengar på bloggen? Gå in på min blogg och se hur lätt det är =)

#7 - - Leia:

Hoppas på att du blir bättre snart.

Vet inte vad som händer i helgen, lite beror på om killen jobbar eller ej, dudå?



Önskar dig en fin fredag.

#8 - - Anonym:

Hej hjärtat! :)



Är allt bra med dig idag, nu när det är fredag och allt? :D



Kram

/Linnéa

#9 - - Anonym:

Hejsan! Nu har jag utsett en vinnare i min armbands tävling, kolla in vettja för det kanske är just du som vunnit? :)



Kram

/Linnéa

#10 - - nathalie:

taaack =)

#11 - - jennie:

sv: ja, vi har gjort en nedräkning och idag är det 51 dagar kvar i skolan innan studenten :D perfekt!

#12 - - nathalie:

visst är hon!! :D hihi

#13 - - ÅSA:

Försöker göra köket så trivsamt som möjligt, men det är ganska litet! När jag flyttar till något större, ska det vara stort snyggt öppet kök! :D

#14 - - Sara:

ingenting för tillfället, vaknade just, vad ska du göra detta helg då? =)

#15 - - Helena:

Sv: Det var ju inge roligt att du var sjuk :(

I helgen ska jag inte göra så mycket vad jag vet:)

Melodifestivalen blir det på lördag i alla fall :D



Vad ska du göra då ?

Till top