Stora kokboken

Energin är inte alltid på topp..

Efter jobbet idag så åka jag hem direkt.. Var så himla trött av någon anledning..
La mig i sängen och vaknade av att Tony undra om jag hade dött i sängen. Han hade visst ringt mig 5 gånger och jag hade inte svarat, sen när han kom in i sovrummt låg jag helt tyst. Haha, fasen jag sover bra tungt ibland!

Efter det drog jag in till stan jag att kolla runt lite, sedan sprang jag över denna bok, som jag så länge suktat efter! I vanliga fall kostar den 349 kr, jag köpte den för 99 kr!

Ha alltid velat ha Stora kokboken & sju sorters kakor ända sen jag var liten. Nu har jag båda två! Fick sju sorters kakor av lillasyster i julas & ny köpte jag denna!

 Vuxenpoäng till mig tack!



#1 - - Marika:

Fin blogg su har :-)

#2 - - Ida:

hjälp mig att samla in pengar till något vettigt! Ett endaste klick på reklamen på min blogg hjälper, läs mer på min blogg och se vad jag menar! :) hare bra!

#3 - - JENNIE - modeblogg:

fin blogg:D

#4 - - Zandra:

Vilka kap :) Vart köpte du dem någonstans?

#5 - - SARA:

Hoppas det går bra att laga mat :)

#6 - - Anonym:

Intresserad av att köpa de slutsålda gladiatorheelsen från MONKI? Kika in i min blogg! :) Pusspuss rosetty.blogg.se

#7 - - Sandra:

Absolut vuxenpoäng! :)



Jo full rulle hela helgen och nu i veckan också. VAd har du för planer?



PUss

#8 - - Anonym:

Fin blogg (:

#9 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

mmm den nya center..eller ploppen..haha med lakrits är god!

#10 - - hanna:

hihi, yeeey! det var kissie, stina-lee, blondinbella och kenza :D

#11 - - anna:

massa vuxenpoäng där ;)



svar: jodå än sålänge gillar jag den, men har nog inte riktigt kommit igång än :) sånt papper köper man i hobbyaffärer, panduro exempelvis om det finns där du bor.

#12 - - BJERNHAGEN:

åh, tack så jättemycket :D

vad roligt att höra! :)

#13 - - Mahlin:

det är asbra med mig, har varit å gymmat med en kompis och är nu hemma hos henne. ska sova här ;) pallar inte fara hem eftersom att det är en bit haha. vad händer i veckan då? kram

#14 - - Lexie:

tack så mycket :D

åh, härligt med kokböcker ;D

#15 - - Em:

jag reser bara runt och har det bra typ. haha!

#16 - - SEX AND THE CITTY:

Jag älskar kokböcker :D Haha, en riktig sucker för alla fina bilder.

#17 - - Stephanie Ampel:

ja precis:)

#18 - - Leonora - The Crazy one:

sv; ja det är riktigt härligt ;D

Nja sådär, är nämligen sjuk "/

själv då?

#19 - - Em:

Tittar in igen.... :) Haft en bra dag?

#20 - - Anja:

Svar:

Tack så mycket! :-)

Ja, det har jag. Allt bra med dig?

#21 - - Alshammar - Fashion Lifestyle:

de måste man nästan ha hemma:)

#22 - - Åsa:

Snygg blogg =) Jag köpte en kokbok på Ikea igår, med wok och grytor i typ. Den verkar väldigt bra :)

#23 - - becciisz:

Svar: hehe okej då får vi hejja tillsammans då ;) hahaha, och sen får vi hata ugglas.. går hon vidare så springer jag drottninggatan naken i kylan!! ;O

Puss

#24 - - C A T T I S . G U S T A F S S O N:

mja dagen är sådär ... själv?

#25 - - Jessica:

Sv: ja jag med ;D

Åh dom där böckerna skulle jag behöva jag är verkligen kass på att laga mat och baka :P



jo min dag har börjat bra iaf, sj då?

Puss

#26 - - Tess:

Kokböcker är kul! Inte för att jag brukar göra så många recept, men det är kul att titta i dem och inspireras :)



Mm, tycker att du ska gå och se den faktiskt :)!

#27 - - Åsa:

SV; Ja jag tycker också om kock böcker :) Fast mest tycker jag om o gå efter egna recept :D

#28 - - Millan:

Det var billigt.. Jag köpte den i julas för 269 spänn!

Till top