Söndag..

I just love it!

Idag var jag inte lika morgon pigg. Vakna runt 12, man kan ju inte alltid vara uppe med tuppen. Eller hur? Man har visa dagar som är lättare att gå upp än andra.
Tony gick ut med lillskruttan i morse, så jag fick sova en stund till, det var gulligt av honom.

Happ, vad ska man göra denna söndag? Hade inte jag bokat tvätt tid idag? Jisses, det får jag springa efter och kolla, för det är ju snart iså fall! Shit!

Vi hörs senare!


Update!
Var nu och kollade & det visade sig att vi hade den sista tiden, 17.00. Men sen kom jag även på att man inte få ha den sista tvätt-tiden på söndagen. Happ, det var att boka en ny tid, great...
#1 - - Anja:

Jag gillar den bilden på Samantha! En av mina favoriter.

#2 - - Emma says style, love & rock and roll.:

sv; jag jobbar med ungdomar! :D

#3 - - Alexandra:

sv; så lite :) tack ska du ha! :) kram

#4 - - Millan:

Varför får man inte ha sista tiden? :O xD

#5 - - Sarinja:

hihi ;D

diggar din blogg. owo



kram :D

#6 - - alec:

det är bra med din vän.

hur är det med min vän då?

#7 - - Adelina:

Sv: ja erkänn? as snygga grejer som jag bara måste ha till våren/sommaren :). tjejen på bilden borde ha vunnit topmodel!



puss!

#8 - - felicia:

ja den ser ganska läskig ut men den är säkert riktigt rolig ;) ja det klart!



härligt! jorå bara bra.

kram!

#9 - - maggie curie:

Härligt, gör det du. Det finns massor som vanligt :P

Kramar

#10 - - SANIBO:

sv: nej verkligen inte. underbart!

#11 - - Sara:

tackar, hur är det med dig då?

#12 - - Bohliin:

Det kan vara så himla skönt att sova ut ibland, det gjorde jag också idag :)

#13 - - evelina:

sv; klänningen är ifrån gina tricot!

#14 - - carro:

Svar: Det gick jätte bra :D hon gick vidare till Final i globen :D



Kram

#15 - - Jennifer:

Haha, jag med :)

#16 - - Carro:

Sv: Tack tack. =)

#17 - - Emma:

SVAR: Ja, de gör den verkligen :D

#18 - - Ellen:

svar: Nej, jag gör dom själv.. Eller ja, mamma hjälper mig när jag ska ha fransk manikyr. Och nu är det dags att fixa dom igen tycker jag! =)

Nagellacket börjar försvinna. Hihi.

#19 - - Sofia:

Jaa det är jättegott ju! :D



Åh va jobbigt dedär med tvätt-tiden:/



Puss!

#20 - - Elins blogg - foto & vardag.:

ja 29 kronor på coop :D vaddå fynd? :D

ja dom är helt underbara :D älskar dom!

wei, jag gör detsamma :D

#21 - - Cajsa:

Malena.

ahh ok.. :P jag kom precis hem. har varit och firat min farbror

#22 - - Ida:

AH! varför kunde bara inte Samantha fått vinna?! hon var och är ju så grymt mycket snyggare än mckey? whyyy?

#23 - - Nightfall:

sv: tack så mycket :D

#24 - - Jen:

rån forever21, båda paren :)

#25 - - Carro:

Ja, det är verkligen det bästa som finns med vänner. :)

Speciellt goda vänner, som man verkligen kan lita på och vet att den finns när man behöver den. <3



ha en bra kväll :)

#26 - - Zäta:

jag känner igen modellen! har hon vart med i toppmodel?

#27 - - BJERNHAGEN:

absolut :D men jag hoppas då inte att riktigt små barn ser det, grymt läskigt emellan åt ju!

#28 - - Sandra:

Ja, varför kan man inte ha den sista tiden? Usch, gillar inte tvätttider haha.



Ja bilden är från Malmö, Västra Hamnen. Mitt favoritställe. SÅÅ fint. Puss

#29 - - Nikki:

sv: jodå min helg var toppen, själv då?? <3

#30 - - Martina:

Jag skulle på en fest :) Har du haft en bra helg?

#31 - - Anja:

Svar:

Ja, verkligen... Så himla äckligt.

#32 - - Jonna Hansson:

Hm. Nej vad gör ja :) tar prover insulin lägger om sår, gör frukost bäddar :) ja massor :)

#33 - - Penajs - tankar, foton & musik:

tacktacktack:) glad ja blir:D

#34 - - Malin:

Sv: absolut! Basta filmen jag nagonsin sett. Gashud.

#35 - - frida:

lite allt möjligt :) hehe själv då? ;D

#36 - - A -*:

Tack så mycket:D

#37 - - Mimmi:

svar: Ja det fick jag verkligen :) vad kul att du gillade det! Har du haft en bra helg? :)

#38 - - emma härnqvist/perfektion:

hihi så bra.



har du haft en bra helg då sötnos? kram

#39 - - Nina - This is who I am ♥:

cool bild :D



kram sötis!

#40 - - Jonna Hansson:

Ja det har jag. på BB/Gyn. =)

#41 - - jonna:

svar: hihi yess:D



men du ska vi börja premunera på varndra på bloglovin? kram

#42 - - L o t t i i i z z:

Sv; Det gör du säkert snäckan :) Det är bara att plugga, plugga och åter plugga.



I helgen har det blivit en massa fest :) Dop, och sen hann vi med en myskväll oxå! vad har du sj haft för dig :) ? KRAM KRAM!

#43 - - Jessica:

Sv; men tack sötnos! va snällt :)

hihi, nej kan tyvärr inte säga något.... ;) Senare till våren! :D hihi

#44 - - mariana DG:

din blogg är härligast gumman :) hur får man till sånna runda kanter där uppe ? ;O kram<3

#45 - - sandraa:

fin blogg :)

Till top