#1 - - Zandra:

Snyggt :)



sv: oja! :D

Allt bra idag gumman?

#2 - - Bea:

Lila är riktigt fint!

#3 - - Heyli:

ja de tycker jag med! jo allt bara bra idag, hoppas det är det med dig med :)

#4 - - Cristian:

Haha, måste vara tungt för ansiktet - kan man ju tycka :)

#5 - - Sandra:

Lila & svart är SÅ snyggt!

Ja en jättebra dag. Din?

Puss

#6 - - Nina - This is who I am ♥:

min helg var också mysig :)





SNYGGT!

kramis

#7 - - Millan:

Mina 2 favvo färger :)

#8 - - J e s i:

Jag gillade masken. Den var lite som de i Gossip Girl hihi.

#9 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

sv: tack! <3

vad fint!

#10 - - Dress Like a Princess:

Oh la la, nice :)

#11 - - emma härnqvist/perfektion:

härligt med lila - eller viol. kollade på många underbara lavendelfärgade kläder på benetton igår. min favoritbutik.



med mig är de bara bra. funderar på om jag ska orka ta en morgonpromenad, eller om jag istället traskar ner framåt dagen.. hm. svårt val :)

#12 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

lila och svart är en fin kombination =)

#13 - - Heyli:

ja de var positivt iaf :)

#14 - - Ronja:

hade nog inte purple och black obsession före jag kollade det här.. nice!Klänningarna är härliga.

#15 - - Matilda:

Snyggt collage :) Jag har börjat älska lila och har det i hela mitt rum nu typ hehe. Med mig är det bara bra, själv då?

Kram

#16 - - Viola:

Tack så mycket:)

#17 - - Emelie -EmeliesPlace:

snyggt :D

#18 - - MissCM:

ååååååh! GE MIG SKORNA! :O

#19 - - Sofia:

Lila är riktigt snyggt faktiskt! :D

#20 - - Helena:

Otroligt snyggt med lila och svart tillsammans tycker jag :D



Puss !

#21 - - Malin:

Ja, tack!

#22 - - Anonym:

#23 - - Mathilda:

åh så snyggt! =)

#24 - - Moa:

Den lila klänningen var snyggast!

Till top