Plopp & Center olika, men så lika

Ny design, samma smak.
(Bilden är lånad av 99 problem)

En undersökning som gjorde för ca 2-3 veckor sedan, visade att fem av sex västeråsare inte kunde känna någon skillnad mellan Cloettas plopp & center.

Nu har Cloetta givit plopp & center en helt nytt utseende.

Vad spelar detta för roll igentligen? Jag är ingen finsmakare men, de smakar ju fortfarande samma sak. De ända som Cloetta uppnådde med denna var med ögat, kunna känna igen dessa godisbitar, men smaklökarna går inte att lura.


Vill ni läsa mer om detta, gå då in på denna blogg & scrolla neråt, så får ni mer historik bakom denna undersökning. 

 
#1 - - Anonym:

jag känner inte hller skillnad mellan dem

#2 - - Em:

absolut, min dag har varit jätte bra, hur har din varit?

#3 - - Lilli:

taack! =) vad glad jag blir.

#4 - - D i a n a - En fotoblogg:

både plopp och center är lika gooooooodaaaa :D:D

tack så jättemycket :D: kul att höra! du få supergärna lägga till mej på blgolovin om du vill XD pusss!

#5 - - Ronja:

oij nej. det är typiskt företag

#6 - - Anja:

Äsch, det är bara plopp caffe latte för min del som gäller ;)

#7 - - Jessica:

Jag känner ingen skillnad heller :p



Sv: Tack tjejen, sånt värmer att höra :)

Hoppas du haft en fin dag!

#8 - - Eveline:

jag gillade det gamla bättre :)

jajag med!



tack sötnps!<3

#9 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

jag tycker den ena chokladbiten är något sötare och grusigare i kolakonsistensen än den andre men kommer aldrig ihåg vilken av dem det är..haha

#10 - - sannie:

huh okej :O spännande :P

#11 - - anna:

fast center är ju godare :)



svar: jag älskar tredje boken! har bara läst halva typ men den är skitbra! har du läst den?

#12 - - Stephanie Ampel:

:D ja det hoppas jag med! ska bli skitkul!

#13 - - Stephanie Ampel:

:D ja det hoppas jag med! ska bli skitkul!

#14 - - Alexandra:

Haha XD kul inlägg!

sv: Vad skoj att du tycker det :)

#15 - - hanna:

hi hi hi, kan du gissa vilka 4 toppbloggerskor min syster imiterar? :)

#16 - - Emelie -EmeliesPlace:

jag kan inte heller känna någon skillnad på dem :P

#17 - - S:

Jag tycker man känner skillnad ;D

#18 - - S:

Haha okej ! men vad gör dudå =)

#19 - - allie:

man känner ju faktiskt ingen skillnad!

Till top