#1 - - S O L I N A:

hehe ja precis! :D

#2 - - Leia:

Ja jättesöt. Och testa det, det är gott! =)

#3 - - Em:

naw vad söt hon är!

#4 - - CE LIA - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign:

Svar: Min kostade 1000 men eftersom pappa jobbar där vi köpte den så kostade den halva priset xD

#5 - - Maggie:

skönt :P

God morgon!

Jus nu sitter jag i skolan och har datorkunskap =)

#6 - - Sandra:

Men vem ser glader ut på morgonen?? INTE JAG :P



Jo det var en bra dag igår, mycket att göra bara. Så idag är jag trött. Hur hade du det?



Puss

#7 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

hihi söt söt :D

#8 - - Veronica:

Klockan rann iväg imorse för mig! Fick verkligen stressa, haha!

#9 - - Anonym:

naw va söt :)

#10 - - Daniel:

Lika söt som sutfitta på morgon!

#11 - - ronja:

nååh, gu vad gullig! :)

#12 - - Anja:

Svar:

Tack!



Nej, vad ska hon göra där liksom? :) Vilken roll skulle hon spela förresten?

#13 - - Jennifer:

Mhm :D

#14 - - Mimmi:

svar: Jasså, vad fint! :) men det kommer säkert sluta bra iaf :) Åh, tack du!

#15 - - Sarinja:

naa det är inte ' femte boken ' ;D , midnight sun är ju twilight från edward's sida, det här är new moon när rosalie ringer :3

#16 - - Moa:

sv: Oja!

#17 - - Isabel:

Me too!!

ta hand om dig, kram Isabel

#18 - - patricia:

haha aa. dom tror man e mijonärer å att man måste köpa där men annars tycker jag att dom e super trevliga å väldigt hjälpsamma !



kraam

#19 - - Jessica:

Oj hon ser lite morgongrinig ut :P

Sv: det blir nog utgång med tejejrna, sj då?

#20 - - emeli:

3-vligt att du haft en bra dag :) sådana kan man leva länge på.



vilken sötnos till hund du har förresten! :) puss!

Till top