Ledig

Idag är man ledig.

Vad ska man göra då? Jo, funderar på att åka in till stan igen för att titta på presenter & lite annat.
Måste titta efter en klipptid till mig, behöver verkligen klippa mig nu, ser ju ut som en sorglig hund u håret, så nu ska det bort!

Sen får vi se vad som händer idag.
Har inga som helst idéer om vad jag ska hitta på. Med det är ju ett senare problem, eller hur?
Vad gör ni när ni är rastlösa?

Nej, ska göra mi iordning för stan, vi hörs senare!
#1 - - Cristian:

Ja, verkligen :-) Hoppas att du blir en av de många sköna läsare som läser bloggen då och då :_)



Kram!

#2 - - Leia:

Så söt!

#3 - - S O L I N A:

Och du är inte i Göteborg på besök eller så just nu? Herregud, då måste hon vara en tvilling, scary hehe. Har sätt en tjej nu 3-4 gånger, och hon liknar dig jättemycket! :O



PUSS! /S

#4 - - CE LIA - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign:

Svar: Varsågod, och tack!! :D

#5 - - maggie curie:

Tycker oxkså den är snygg =) Men det hade vart bättre utan dem där kryssen som hon har över magen =/

#6 - - emeil:

sv: näe, nu är jag hemma i sverige igen :)



jag ser väldigt mycket fram till helgen faktiskt! Jag ska både på tjejmiddag, ännu en 50-årsfest och 25 årsfest så det blir en kul helg!



Nice att vara ledig :) hittade du något på stan? Jag var i sthlm med tjejerna i klassen o fikade o var på museum. Supermysigt var det och kul att komma bort i från killarna i klassen ;) hehe.



har du haft en lika bra dag som jag? :)

puss

#7 - - Penajs - tankar, foton & musik:

tack så mycket!:) allt bra med dig?

#8 - - Jessica:

Härligt :)

Sv: idag har det vart skola och föreläsningar hela dagen, och kvällen ser ut att bli lugn greys klockan 9 ;D vad ska du göra?

Puss

#9 - - Sarinja:

yee ^__^ att new moon har premiär här 20'de ;D jag typ skrek. haha D:

så glad på att det är en fredag. hoppas jag får biljetter till premiären och, hoppas jag för guds skull kommer in .. höll ju nästan inte på att komma in när jag skulle se twilight >w<' diskuterade med vakten i typ evigheter innan han gav upp ..

#10 - - Sanna:

sv; Tack så mycket :)

#11 - - Mimmi:

naw, vilken sötnos! :)

Svar: Vad härligt att höra, och skönt att vara ledig också :)

hehe, jobbigt läge. Men att klippa till det är alltid bra, sen finns det ju färgning du kan göra hemma ;)

#12 - - patricia:

vi ska åka till antalaya eftersom vi var i alanya för förra året :P

#13 - - Rebecca:

Svar; absolut, sj? :)

#14 - - Liene:

men längre hår är ju fint med:) ele rä ditt krulligt så det är svårt att reda på det?

Till top