#1 - - Maria:

Ok..samma här..

snart blir det film..

Kramis

#2 - - Anonym:

Hej =) hos mig lyser solen denna söndag och jag ville bara önska dig en uuuunderbar dag =)

#3 - - Angelica:

sv: dumpa honom var riktigt rolig :) hela bion skrattade tillsammans och när det var något pinsamt så satt alla och bara neeeej. Haha så jag tror att hela bion levde sig in i den

#4 - - Ebba:

JA, han är bra :P



sv: Idag ska jag nog va ute mest av dagen - så fint väder :D Du då? Kram <'33

#5 - - stina:

vardagar jobbar jag i kundtjänst å vissa helger i en jakt butik :)



haft en bra helg hittills?

#6 - - Sandra:

Haha nej han är verkligen grym! :)



Usch och fy du får vila upp dig ordetnligt.



Ja dagen var bra, din då? Okej trots sjukdom?



Puss

#7 - - Zäta:

åh min favorit :D han är bäst!

#8 - - ANGELICA:

sv: ja verkligen :) alltihopa!

#9 - - Amanda:

Jag vet inte hur många ggr jag har sett den understa men den är fortfarande lika rolig xD

#10 - - Leonora - The Crazy one:

sv; härligt :D

jag var med pojkvännen :D ska plugga och så idag :)

göra idag då?

#11 - - Eveline:

ja eller hur :) kram

#12 - - Emma:

åhh, man tackar. :D:D ja, det är den verkligen. :D



min helg har varit kanon. så synd att den tar slut så snabbt bara. haha :) själv?

#13 - - Cajsa:

nja, helgen har väla varit okej antar jag.. :P

#14 - - J e n n y:

Jaaa, visst är det! :)

Dom "nya" (bratzen) verkar ju inte ett dugg liak roliga, så konstiga proportioner på dom dockorna, hehe.

#15 - - Becca:

Ja,verkligen,vill slippa mössa,halsduk och den tjocka jackan...vill inte frysa mer!!:)

#16 - - Lilli:

hej, jag är med i veckans blogg, rösta görna på min :)



http://jjassie.blogg.se/2009/march/rostnings-inlagg-2.html



kram :D

#17 - - louise:

sv; jodå, allt är fint med mig. Har varit förkyld i veckan men nu är dt bättre! (:

#18 - - jessica:

svar: jodå, det är mycket bättre nu (;

#19 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

haha:D

#20 - - jessica:

svar: nä det är faktiskt inte så jättesvårt. trodde det också innan men lärde mig det igår och nu kan jag sy in själv :) kan lägga in ett inlägg om hur du gör imorgon :)

#21 - - Mahlin ♥:

jodå det är bra med mig, känner mig extra hurtig för jag har gymmat ikväll, kom hem för ett tag sen:) händer det nåt trevligt i veckan? =)

#22 - - SANIBO:

(L)

#23 - - jessica:

han är ju störtskön :D

Sv: nej inte så farligt ont trodde det skulle kännas mer än vad det gjorde :P

#24 - - n i k a:

hahahaha han är så rolig :D

#25 - - Losan:

Skåne is teh shit! ;D

#26 - - Millan:

Sv; Jag tänkte söka i alla fall. Prova lyckan.

#27 - - Annies Fotoblogg:

Åh, han är så underbar

Till top