Jisses!

Gud!
Vet ni vad som hände mig tidigare idag?
Jag var ute & gick en sväng. Sen när jag kommer in och jag känner att ena örat är helt vamt, så känner jag på örsnibben & den är helt uppsvullen!
Gissa vad rädd jag blev, men Tony lugna ner mig snabbt ner mig.

Har inte en aning om vad det var, men nu är snibben bra igen.
#1 - - Elins blogg - foto & vardag.:

tack :D

#2 - - JosefinEmilie:

Okej , haha, näää då kände jag inte igen mig:P

Jag bor i göteborg ;)



Vad jobbar du med? :)

Puss

#3 - - Jonna Hansson:

Hm..BB. Ta hand om alla bebbar mammor, m.m katerar m.m

assistera läkare, prover omläggningar ja hundra tusentals saker

#4 - - Daja:

nu har jag svarat på alla modellfrågor i min blogg =)

#5 - - Sandra:

Haha men stackarna då!! :P



Har du fått en bra start på veckan? Puss

#6 - - Emma:

SVAR: Ja, när man är kräsen iallafall (;

#7 - - BJERNHAGEN:

Åh tack så mycket! :)

riktigt kul o höra.

kram

#8 - - Anja:

Svar:

Ja, visst ska dem? Jag har inte förstått poängen annars.

#9 - - A M A N D A - F A L K:

Good morning!

vad smumt det där med örat :O

Ha en härlig dag!

#10 - - Nina - This is who I am ♥:

läskigt! :( tur att det blev bra igen!



kramis

#11 - - Jessica:

Sv; hihi, ja det får du absolut göra!;)

har du haft en bra helg annars? :) kramis!

#12 - - Malin:

Sv: Haha ja, McFly ar val det enda vi pysslar med nastan - men Just My Luck var inte direkt one of their finest moments haha!

#13 - - mariana DG:

ahaa okej :) otroligt fin är den iallafall, hoppas allt 'är bra med dig ?(L

#14 - - Mimmi:

Godmorgon! :)

svar: hehe ja det var verkligen mums! :D

härligt, min helg var helt okej den också. Och med mig är det fint :) hur är det själv?

#15 - - Zäta:

oj vad läskigt!!

#16 - - Cajsa:

hehe ja precis! ^^

fan, pratade med ingela nyss i telefonen. fan va jag saknar kvinnan! ^^ Men vi skulle träffas någon gång. :)

Till top