Jamie Campbell-Bower som Caius?

Enligt Twilightsweden så har Jamie Campbell-Bower fått rollen som Caius, en av Volturi-ledarna i New Moon filmen.
Gå in på deras hemsida & läs mer om artikeln.

Jamie har man bland annat sett i Sweeney Todd. Haha, detta var ett väldigt kort inlägg, men det finns inte så himla mycket att säga om detta. Jag tror personligen att han kommer passa bra som rollen. Känns ju bra att det inte är något stjärnhuvuden (riktigt kända skådespeleare) som fått rollerna.

Eller vad tycker ni?
Tycker ni att det ska vara stjärnhuvuden med i filmerna?  
#1 - - Daniella:

Tack så mycket! :)

Jag jobbar på ett matvaruhus och bad/cafe :) Ha en bra kväll!

#2 - - pelle:

Vem ska spela vad? ;P Vad insatt jag är...

#3 - - SARA:

Tack :D Nja, min dag var väl helt okej, jobbade ju 10 - 19 :) Har du haft en bra dag? Kram

#4 - - Linda:

jodå, min dag har varit bra, dind å?

#5 - - My:

Jo tack det gick bra, väldigt mycket information bara... haha, men sånt får man ta!



Har du haft en bra kväll :D

#6 - - Linda - She with the colors:

SV; Har oxå haft en finfin dag, tack! xD

#7 - - sofie:

sv: min dag har varit kul ;)

hur har din varit?

#8 - - cecilia:

jag har frågestund på min blogg!

var gärna mer och ställ en eller flera frågor.

Kram på dig!

Till top