En stund i rampljuset!

Gud vilken härlig dag det har varit idag, tycker ni inte?
Mina uppdateringar har varit lite kassa men vill passa på såhär på kvällskvisten att rekomendera denna blogg (klicka på bilden för att komma till bloggen). Sandras blogg har jag läst & följt under en tid nu. Gillar henne blogg riktigt mycket & har även fått chansen att få prata lite med henne här på bloggen, gott folk, denna tjej har verkligen hjärtat på rätta stället. Titta gärna in hos henne.

Vill även passa på att tacka för en utmärkelse jag fick från Heea! Värmer massor att få uppskattning över det jag skriver.
#1 - - Sigrid:

jaha, men jag har inte sett någon tidigare säsong för jag har inte trean men nu har jag börjat se på youtube :)

#2 - - Anonym:

Måste säga att ditt hår är underbart!

#3 - - JENNIE - modeblogg:

TREVLIG HELG:D

#4 - - Tobias:

ja rätt kul faktiskt ;D

#5 - - JENNIE - modeblogg:

asså, hihi:) det roliga är att den är äkta:D



kramar

#6 - - Louise:

Tack "Anonym"! Alltid lika roligt att höra det. :)



Puss!

#7 - - JENNIE - modeblogg:

förstår det:) men man får spara ett tag:)



du får ha det bra du:D



kramar

#8 - - amandaa:

vilken fin blogg :) älskar lila!

#9 - - Missextra:

Ja hon hade en fin blogg, du med för den delen:)

#10 - - amandaa:

min fredag har varit toppen :) din?

#11 - - matilda:

hehe, massa tack söta du :)

#12 - - Zandra:

sv: okej, härligt :)

jag svarar på kommentarer, lyssnar på musik och dricker cola! ;D



göra imorgon då?

kram

#13 - - matilda:

Japp! :D en awesome dag! Själv då?

#14 - - amandaa:

okej :) jag ska till stan med mamsen sen till pappa på tacokväll med några st i släkten :) blir mysigt! sj ?



jag ska sova nu, men jag svarar imorn :) go' natt <3

#15 - - Rebecca:

Vad kul =)

#16 - - Penajs - tankar, foton & musik:

okej härligt=) det är riktigt bra här också!

#17 - - cissi:

tack! : D

#18 - - matilda:

Sv: Idag är det morronträning, chill + plugg, träning och så lite fix och utgång ikväll :D Själv?

#19 - - Hanna:

tack! vad ska du hitta på idag? <3

#20 - - Zandra:

sv: okejokej :)

Hm, inte jag heller riktigt, behöver ju städa..men orkar verkligen inte det på en lördag! :p

#21 - - emma härnqvist/perfektion:

läser också sandras blogg flitigt. hon är så go!



och du, om du vill får du gärna rösta på mig som veckans blogg.. de skulle glädja mig :)

#22 - - Eveline:

hehe ja det blir lätt så :P

#23 - - L I S A:

TACK :D

#24 - - Heyli:

åh men tack :) jo det är bara bra med mig, med dig då? kram!

#25 - - Rebecca:

JA visst är dom :D

#26 - - Penajs - tankar, foton & musik:

jag tycker den var jättebra:D

#27 - - Mahlin ♥:

a walk to remember och the notebook om du inte har sett dom, annars så finns det ju alltid benjamin buttons som går (gick?) på bio för ett tag sen:)

#28 - - Liene:

hennes blogg är bra och hn är en sån där underbar person:) lika osm du. iaf båda ni verkar som det.

#29 - - Helena:

Sv: Fredagen var bra :)

Vad händer idag då ?



Puss!

Till top