Helgen

Som ni vet har jag inte varit hemma i Västerås i helgen.

J
ag har ju som sagt varit i Linköping & hälsat på familjen & firat min lillasyster som fyllt 18 år.
Har varit så grymt skönt att få träffa dom igen, vi har ju bra roligt tillsammans. Även om jag inte kännt mig helt kry så var det ändå underbart att få träffas igen.

Som jag har nämnt tidigare så är inte inte allt så lätt att åka kollektivt, ialla fall inte när jag ska åka. Förra gången fanns det ingen lokförare, denna gång gick tåget sönder.. Typiskt! Ska ta taxi nästa gång! Nej, det ska jag inte, då lär jag få betala den räkningen resten av mitt liv & det våre ju inte så skoj, eller hur?

haha, på tal om krångligt med kollektivt så missade jag & Tony bussen, så vi fick stå och vänta ute i slask vädret i 35 min! Nää, det var inte så skoj.

Men i stora drag så har jag haft en bra helg.
Hur har eran helg varit? Något spännande som hänt?
Till top