Gossip Girl

Spännande är ordet!

Är det bara jag som tycker att Gossip Girl har blivit väldigt spännande nu förtiden? Samma gäller OTH? Jisses säger jag bara.

Snart är det dags att dyka ner i sängen för imorgon ska jag upp tidigt! Bara ta tjuren i hornen, som man brukar säga.

Hoppas ni alla har haft en mysig söndag!

God natt så hörs vi imorgon!

#1 - - Heyli:

va skönt att du förstår mig! ja jag tycker också att det är himla nonchalant! sen att man missar nån då och då det är inte hela världen det är ju då det händer upprepade gånger det blir irriterande.



åh, oth gillar ju jag med! enda serien jag följt ända från början på tvn :)

#2 - - Matilda:

Gossip Girl och One Tree Hill är ju så bra. Har redan fuskat och tittat på alla avsnitt av OTH på datorn tyvärr. Vilken fin blogg du har föresten :)

#3 - - Sandra:

Både GG & OTH är hur bra som helst just nu, me like :)

Hoppas du får en bra start påveckan.

Puss

#4 - - Nina - This is who I am ♥:

har du haft en bra helg sötis? :)



kram

#5 - - J e s i:

Gossip Girl säger jag bara! Jag fattar typ ingenting hah. Jag tror jag missade lite. Vad har hänt på nyårsafton? Har Blair gjort något med Chucks farbror?

#6 - - Josephine:

sv: tack så mkt :D

#7 - - Mahlin ♥:

haha okej det låter härligt. nej det blir typ att plugga, gå på stan och shoppa nån dag och ta det allmänt lugnt. lite gymm lär det väl bli också ;) haha allt bra med dig då?

#8 - - Sofia:

hoppas dom aldrig slutar sända GG :D bästa serien ever! :P

#9 - - Mippi:

Hej jodå min dag har varit bra :)



Ja Gossip girl o OTH e så bra :) kollar du dom senaste på internet?? eller de e på tv??

Kram

#10 - - Mussi:

Glassen var god, men för små bitar.



Sjukt snygg bild, använder Rolling Stone-omslaget som bakgrund till min twitter!

#11 - - Karin:

Gossip Girl blir bara bättre och bättre. :)

Till top