#1 - - becciisz:

Svar: ja det var synd, den va ju grymt lik den låten :P blev så lycklig när jag kom på vilken det va xD haha



Jag gillade nog Rigo... - I got u ;D men jag vet inte o jag skulle vilja skicka den till europa precis :P i finalen hejar jag på EMD. durå?



Om du gillar min blogg så kan vi väl lägga till varandra i blogglovin? :)

Puss

#2 - - Em:

vilken söt hund du har. godnatt!

#3 - - Liene:

sv: men det är bra att du gör det:D min helg var bra, din då?

Söt bild och hoppas du sovit gott.

#4 - - Sandra:

Fantastisk film! :)



Vad mysigt.

Jag har hunnit med mycket i helgen. Afterwork, parmiddag, mello-kväll med tjejerna, utgång och sen mys med pojkvännen.

#5 - - Eveline:

så bra :)

ja lite småsjuk bara. kram

#6 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

tack! kul att du gillade det =)



Söt hund!



allt bra idag?

Till top