Fredag

Nu ska jag sätta mina planer i verket!

Idag är det äntligen fredag & har jag inte gjort mycket alls. Har mest suttit & klurat på Tonys present. Han fyller år om kanppt 2 veckor, så jag vill hitta på något skoj till han. Jag har mina idéer, men dom ska jag hålla för mig själv.

Hur som helst, ska snart börja städa lite här hemma tills Tony kommer hem. Ni vet, it's doghair all over the place, så nu är min damsugare min bästa vän just nu! Haha, sorgligt det lät..

Ska fortsätta plugga & träna tills allt verkligen sitter i huvudet på mig. Jag ska fasen klara detta!
Som jag berättade tidigare så jag börjar plugga lite lätt här hemma till körkortet. Har kommit ganska så långt, så snart kanske man ska ta kontakt med körskolan och säga: att jag är redo för utbildningen! Mehehe.

Nej, back to the reality!
#1 - - alec:

hej flickan min..

det är sådär med mig, under omständigheterna är det väl ok liksom..



vad gör du i helgen??



PUSS

#2 - - Marcus Å:

Ska träffa en polare snart, han kommer hit! :)



Kram!

#3 - - shagy:

nu skymtar man som tur våren och då är det inte långt kvar till sommaren!

#4 - - anna' såklart.:

tack =D gillar att pyssla, det är fett roligt!



jobbigt med körkort.. är fortfarande nåt år kvar för mig men ändå. lycka till ;D

Till top