Finbesök!

Här hemma har vi finbesök!

Ingen mer än Dino som ska tillbringa sin tid här i två dagar.
Detta är en gammal bild på honom från Stockholm, nu är gan dubbelt så stor! Då menar jag inte tjock utan hans päls har växt massor! Så nu ser han ut som en vandrande buske!

Nu står älskling & lagar mat, vilken tajming för jag är hungrig!
Men vi hörs lite serna folks!

#1 - - Vanadesse,:

nämen oj va knasigt att jag missat vovven haha^^ trivs du i västerås då? kommer ihåg att ni flyttade :)



kramar

#2 - - Amanda:

Gillar verkligen din header! Jättesnygg! :)

#3 - - Rosita:

Fin hund. :)

#4 - - Matilda:

Ja vet dom är jätte fina :)



Ja du, idag har jag inte gjort så mycket. Borde egentligen börja på min tenta nr 2 men drar ut på de hehe. Vad har du gjort själv?

Kram

#5 - - Liene:

hihi ja, det var ju bra tijmning med maten!

#6 - - Emma "Miss Perfect":

neej vad söt ;O

#7 - - hotchics:

Haha vad söt liten vovve! Var gärna med och fråga något till frågestunden förresten!

#8 - - Penajs - tankar, foton & musik:

^Åh tack sötnos:) <3

allt bra?

#9 - - rahi:

SV;hihi jaa har haft en jättebra dag , själv då? :)<3

#10 - - Maja:

Riktigt söt vovve :)

#11 - - Jossan:

Svar: Hihi, me 2! :)

#12 - - Bea:

Hoppas du haft en bra dag :)

Allt bra?

#13 - - Heyli:

va kul att du gillar det :) ja de är verkligen kul att hålla på, jobbigt också men när man ser resultat så är det roligt :)

#14 - - paulina:

vilken sötis!

#15 - - Sofi:

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. (lägger upp nya den 25e varje månad) Fria att kopiera och besvara till din egna blogg så att dina läsare kan lära känna dig lite bättre! :) Välkommen in!

#16 - - Cristian:

Jo, tack, det är bara bra med mig. Har haft en skön dag och avslutade den med en afterwork öl med en tjejkompis :) Kunde inte ha blivit en bättre Måndag, tisdag - shit, vilken dag är det egentligen?



Haha

#17 - - MissCM:

sv: haha, jag skulle mer än gärna byta! ;P

#18 - - SARA:

Tack :D Ha en bra dag!

#19 - - jennhy:

sv: haha.. det blev inge tvätt för mig, övertalade mamma att göra det sit x)

#20 - - Sandra:

Tack :) Hade bästa kvällen, min sambo kom hem så det var perfekt. Hur hade du det?

Puss

#21 - - Sandra:

JA fotboll är verkligen underbart :)

Hoppas du får en bra dag.

Puss

#22 - - J e s i:

Naw vad söt hund! Gulligull ^^

#23 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

vilken rufsig söt liten hund:)

#24 - - amaaanda:

jag ska först till kusiner & sen kommer en kompis nog :) är ju ledig ifrån skolan idag (a)

vad ska du göra ikväll då ? :)

#25 - - Mimmi:

Svar: Haha, det kan jag förstå ;). Jag längtar som sjutton! :D Hur är det med dig idag? :)

#26 - - C Y R E U S:

Tack snygging;)<3

Till top