En shopaholics bekännelser

Idag fick jag äntligen se en shopaholics bekännelser!

Man kom hem för ett tag sedan, men hade ju datan nedsläck, det hade ni också hoppas jag?
På tal om detta så var jag lite besviken på detta. Fast vad hade jag väntat mig igentligen? Så pass nedsläck så att man inte kan se handen framför ansiktet? Nej, kanske inte, men mer än det som var. I vårat hur var det kolsvart.

Hur som helst, var vi & kollade på bio innan Earth hour. Jag måste säga att jag tyckte om filmen jättemycket! Isla Fisher var riktigt bra i rollen. 
Tyckte den var riktigt sorglig på sina ställen (hur blödig har jag inte blivit på den senaste tiden?).
Har hört många som inte gillade filmen & var riktigt besvikna på den, men dom har väl... läst boken innan?

Ni som sett filmen, vad tyckte ni?
#1 - - sara:

jag med, så himla fina! :)

åh jag vill också se en shopaholics bekännelser, den verkar så himla bra :)

#2 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

jag tyckte den var sådär, har du läst boken?

sv: tack söta du!

#3 - - Natalie:

Jag vill också se den filmen :)

#4 - - Missextra:

Vill du bli veckans blogg?



Anmäl dig nu i min blogg!

#5 - - jossan:

det är bra! ^^ <3 godnatt :)

kram

#6 - - Rebecca:

Älskar böckerna och ska se filmen snart :)

#7 - - Amanda:

sv: haha tack(a)

#8 - - Matilda:

Jag fick aldrig mejlet :S Okej, ja jag kan tänka mig att det har varit det.

Åh den filmen vill jag också se, men Richard (min pojkvän) vägrar att följa med på den, tråkmåns.

#9 - - Karin:

Svar. Ja, det tycker jag med :)

#10 - - F A N C Y:

Svar. Allt är super här med =) Somnade i soffan så är lite yrvaken nu, haha.

#11 - - vesna:

Tyckte att den filmen va helt lovely =) såg den igår kv =)

#12 - - Leia:

Ja här var det släckt, Själv? =)

#13 - - JOSEFINE:

godnatt :D

#14 - - Erika:

sv. Ja visst var den :)

#15 - - Linda - She with the colors:

Såg den filmen igår! ;) Skrev ett inlägg om den, läs den gärna hos mig.

Jag tycker att den är ganska bra Men hade faktiskt förväntat mig mer.

#16 - - vesna:

Jaa =) visst var den lovely =)



jaa =) själv då? =)

#17 - - Cristian:

Åhå, men då kanske man ska ta sig i kragen och kolla på filmen då? :) Har funderat på det ett tag.



Kram!

#18 - - sara:

svar; ja dagen har varit helt okej. och du? :)

puss

#19 - - elin:

jätte fin header!:)

#20 - - Sofia:

Var nära på att se den där idag, men det blev inte av ;P

#21 - - caroline:

Vill se ! :)

Till top