En gåva till RödaKorset

Haha, vilken miss!

Ja, här om dagen då skulle jag gå & panta flaskor. Efter jag var klar & skulle titta vad jag "tjänade" ihop läste jag detta (se bild).
Då hade jag råkat trycka på knappen som ger ens pant pengar till RödaKorset. Det var en småchockad Louise som gick ut ur ICA efter det.
Inte för att det gör mig något att ge pengar på detta sätt, utan det var mest eftersom jag tänkte precis innan "tänk om jag skulle trycka "fel" nu?", så gör jag det!

Men tänk om man verkligen behövde de få kronorna till att köpa mjölk bara, man kan ju inte gå & fråga personalen där om man kan få tillbaka pengarna. Hur hemsk & snål verkar man inte då?
Haha, det är väl därför dom satte den röda knappen tättintill den andra,så om "misstaget" skulle så skulle de typiska samvetet träda i kraft & man går därifrån.

Ja, det var en gåva från mitt pekfinger!
#1 - - Daniella:

Ja visst är dom vackra :) Jo allt är bra med mig!

Haha lite jobbig situation! Vi brukar alltid panta efter vi har sparat några månader och då är det typ en helg storhandling i pengar, trist att trycka bort dom ;p

#2 - - L I S A:

Hej! Hur mår du idag? Och vad har du gjort/ska göra idag? :) Säkert nått roligt!



Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :D Iallafall, ha en underbar dag! :D



Kramkalas på dig! <3

#3 - - CARRO - ThinkPink ♥:

Det var ju snällt gjort! :)

#4 - - Heyli:

tack för din åsikt om sodastreamen, jag har sån beslutsångest! :p



haha jobbigt att trycka fel på pantmaskinen!

#5 - - Amanda:

haha, jag skulle nog också tryckt fel!

#6 - - Anonym:

tänkte bara önska dig en fantastisk torsdag :) hoppas solen skiner hos dig med !

#7 - - Zandra:

sv: okej, jag med faktiskt, sen blir det TV! :)



allt bra ida gdå?

kram!

#8 - - Sofia:

Du har iallafal gjort en god järning! :D

#9 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

det var ju snällt haha:)

#10 - - jossan:

ok ;) sådär :( nåt tips på vad man kan köpa till en kille som fyller 17? ;)

kram

#11 - - Cristian:

Vad som är fel på världen? Ja du, det verkar nästan status att ha sex i dagens samhälle. - Och det är synd. För då inträffar saker precis som den där.



#12 - - Carina:

jag tycker också att det är en suverän ide att ha knapp på pantmaskinen där man kan skänka sin pant till välgörenhet. men samtidigt är som du skrev man ibland kanske i behov av slantarna själv. fast då gäller det ju som sagt att trycka på rätt knapp.

#13 - - Anonym:

kolla in min blogg också :)

Till top