Bekräftat!

Variety bekräftar att Dakota Fanning kommer spela jane i New Moon!


Hur bra är inte det?!
Jag tror att hon kommer göra en fantastik insats, hon är en riktigt talangfull skådespelerska!




















#1 - - Penajs - tankar, foton & musik:

härligt:) det är bra här också!:)

#2 - - Em:

ja, på lördag ska jag shoppa och på söndag sola, vad ska du göra i helgen då?

#3 - - SANIBO:

det kommer nog att bli awesome det där!

#4 - - Sandra:

Hon är verkligen superduktig!! :)



Haha nej jag är aldrig glad när jag vaknar på morgonen ;)



Bara bra med mig, själv?

Några kul planer för helgen?

Puss

#5 - - joss:

oh, jag är kär i klänningen!

hoppas hon gör rollen bra, då lär filmen bli ännu bättre än den första :D

#6 - - SARA:

Jag kan verkligen se henne framför mig som Jane. Kommer passa henne perfekt! :)

Ha en underbar fredag! Kram

#7 - - Anja:

Svar:

Jag vet varken vem Jane eller Leah Clearwater är (har bara läst ettan), men avslöja INGET! :)

#8 - - Eveline:

vad bra!!



jag var också i alanya :)

#9 - - emma härnqvist/perfektion:

o va roligt :)

#10 - - Anonym:

sv: jag ska söka jobb :O :P

allt bra? KRAM

#11 - - nela:

snygg klänning hon har =)

#12 - - Mimmi:

svar: ohja, det var en trevlig kväll och bilder finns uppe nu lite längre ner i bloggen :)

#13 - - Emelie -EmeliesPlace:

oj så stor hon har blivit! :O

#14 - - Solli:

kul nyhet! hon är så söt!

Till top