#1 - - Fifiona:

sv: tack! :)

#2 - - Zandra:

sv: jag vet!

okejokej, härligt. Jorå,det är bra!



Gör du för ngt då? :D

#3 - - JENNIE - modeblogg:

nej, men jag vill se den:)



kramar

#4 - - Penajs - tankar, foton & musik:

ja det tycker jag=)

#5 - - Hanna:

tack gumman! <3

#6 - - Matilda:

sv: ja hon är söt hon! :-)

#7 - - Erika:

sv. och jag har den på svenska och vill ha den på engelska, haha :P

#8 - - JOSEFINE:

godmorgon :D

#9 - - caroline:

okej :) ja spelar bara bowling ;d

#10 - - Sandra:

den är så söt! :)

ja se den med tjejkompisarna, hur bra som helst.

Puss

#11 - - Zarah:

Ja det har jag, själv då? :)

#12 - - C Y R E U S:

Så lite så:)<33

#13 - - Zandra:

sv: idag ska jag övningsköra, städa, blogga och stryka! Uscha, själv då? :)

#14 - - miss linde:

halo halo hur är det med dig idag :)

#15 - - Rosita:

Har inte sett den, för jag tycker den verkar dålig. :p Men jag har sett original filmen med chipmunks,

hur bra som helst!

#16 - - Mimmi:

Filmen är helt söt:)



Puss!

#17 - - jossan:

nja inget specielt ska snart göra läxor ;( du?

kram

#18 - - Sofia:

Vad kul att du tycker det! :) Var gärna med i tävlingen, fastän du kanske inte gillar headern så kan du ju vinna en veckas länkning! :D det är ju alltid någonting? :P

#19 - - Daniella:

Jo en martini var det ;) Det är en väldigt söt film, vet inte hur många gånger jag sett den!

#20 - - Josephine:

allt bra idag ? :)

#21 - - Zäta:

haha nej den har jag inte sett :P

#22 - - L I S A:

Hej, vad har du gjort/ska göra denna underbara vå söndag? :) Ha en bra dag!

#23 - - Penajs - tankar, foton & musik:

taack så mycket!:) <33

#24 - - Heyli:

ja grymt roligt va de ju! och chipmunksfilmen är ju supersöt :)

Till top