40 år

Grattis till Västerås Punkt-hus som fyller 40 år!

Yes, så kunnig är jag, sådant vet jag! Nej, det beror inte på inbjudan man fick i brevlådan för några dagar sedan. Fniss!
Hur som helst, ikväll så kommer det vara lite evenemang, men massa annat skoj under fem dagar!
Torsdag:
Världens längsta shoppare. Dom får besök avskylt konstnärer - ett festklätt par som är över 3 meter långa.

Fredag:
Levande skyltdockor. På fredagen så kommer det finnas podier & där kommer man placera ut skyltdockor, levande skyltdockor.

Lördag:
Minglande modeller. Vid tre tillfällen under lördagen bjuds det på levande modeshow. Se deras modeller mingal runt i Punkt och visar upp det bästa från deras butiker kollektioner!

Söndag: (Final day)
Fotograferas som en kändis. Dom kommer bygga upp en fotostudio där rekvisitan består av utklädningskläder för både vuxna & barn.
#1 - - Jennie:

Låter som det kommer hända mkt roligt där :)

#2 - - julia:

låter ju roligt :)

#3 - - Matilda:

Okej :) Vad roligt, hoppas du hittar nått fint.

Med mig är det bara bra. Sjäv då?

Kram

#4 - - Sandra:

Kul med lite olika grejer :) Ska du gå på något?



Ja jordgubbar är gottans!

Puss

#5 - - Daniella:

Ja absolut, så bra! Jo min dag har varit super :)

Vad kul det där låter!

#6 - - Erika:

sv: nej igår gjorde jag inget som var kul, haha, själv? :P

#7 - - Vanadesse,:

det gårväl gansla bra i skolan hoppas jag hehe. mkt att göra och stressigt som bara den, men det får man leva med. hur går d för dej då?

#8 - - malin:

låter kul!

#9 - - Millan:

Lördag - söndag låter sweet

#10 - - jossan:

okej ^^ inget specielt tagit det lungt :) ätit en våffla idag på våfflans dag? :)

kram

#11 - - Bea:

sv: Härligt :))

- Med mig är det bara bra lite små trött bara.

Hittar du på då?

#12 - - Anonym:

Tack så mycket! :)



#13 - - Zandra:

sv: jorå,det är bra!

Gör du då? :)

#14 - - Anonym:

det går bra :) hur mår du?

Till top