Vad tycker vi då?

Ja, nu blir det lite mer New Moon.

Som överallt här på bloggen så kan man nu se trailern för den kommande filmen New Moon. Jag är då inte sen med att lägga upp den även här!
Jag ska inte ljuga, jag har väntat som f*n på att trailern ska visas. Men nu när man fått se resultatet är jag lite.. besviken?

Okej, whats up med Kristen Stewart när hon säger "kiss me" i trailern?
Genialiskt eller hög på gräs? Jag tycker det ser ut som de sistnämda.
Sedan när man ser jacob bli den omtalade varulven/ vargen, inte så snyggt som deras budget hade kunnat fixa till.
Jag menar, deras budget var väl typ enorm denna gång? 

Nä, jag kan väl redan nu säga att filmen kommer bli lite av en besvikelse den också..

Men nu vänder jag mig till er:

Vad tyckte ni om trailern?

Riktigt dålig?
eller
Fantastisk jävla bra?


 
#1 - - M A L I N:

oj oj, alla bloggar verkligen om detta ;P



sv: jodå, allt är fint :D



#2 - - Sara:

hej.

Dom blev chockade, eller ja mamma visste ju nästan redan om det. men när vi fick bekräftat så kom en liten "chock".Men dom tyckte de va kul. =)

Puss!

#3 - - Heyli:

förstår de :p



jodå allt bara bra nu, ska vara ledig två dagar så jag är glad :) allt bra med dig med??

#4 - - MALIN:

JAG ÄLSKAR DEN :D

#5 - - Jenny:

Tackar för din kommentar.. =) Fint att du håller med.. ;)



Jo tack har haft det fint jag.. en riktigt skön helg med sol och grillning. =) Har du haft en fin helg?

#6 - - sanna:

Det är en t-shirt omsydd till ett linne, det är ett sweet linne (skateboard märke) och är köpt på junkyard:) Är dock slut, men finns en ny variant.

#7 - - Angelica:

sv ja d är mina ögon:D

#8 - - Melina:

hihi i princip varenda blogg jag varit inne på har jaft trailern uppe :)

#9 - - Daniel:

Riktigt bra tycker jag!

#10 - - vesna:

hääärligt =) fint tack =) vad gör du då?

#11 - - angelica:

Sv:ja verkligen :) har allvarligt inte sett twilight än :O..men måste göra de!

#12 - - RONJA:

sv: bara bra.. har varit på skolan nyss så.. :) vad jobbar du med? :D

#13 - - Anna:

ja riktigt snyggt är det =)



jag vet faktiskt inte vad jag tycker riktigt :s

#14 - - SARA:

Okej, men jag tror New Moon kommer vara grym :)

#15 - - andrea:

sv: vad hoppades du på? jag tycker att den verkar vara perfekt, vet ju redan slutet ;)

#16 - - Lovisa:

Svar: Kul att du minns mig :)

Jag har problem med ryggen..



Jo Momma's Boys var riktigt kul men sååå patetiskt!

#17 - - ♥ Sandra ♥:

hihi jaa.. ska bli kul att se det faktiskt :)

#18 - - Erika:

Fantastisk jävla bra, helt underbar var videon helt enkelt :D Och klart de hade en hel del pengar till filmen, men då de spelar in Eclipse nästan direkt efter New Moon så behövs det kanske pengar till den med ^^



sv: okej, nice :p Igår hade jag fotbollsträning.

#19 - - Sarah:

Har inte sett den. :P

#20 - - ebba:

sv: den har varit ganska bra :)

#21 - - Anonym:

ah=)

#22 - - pelle:

fast vem ser inte kåt och hög ut emellanåt? ;D

#23 - - AMILIA K:

Fin blogg! Spana gärna in min o lämna en söt kommentar efter dig! :)

#24 - - Josse:

sv: Nae, samma här. Böckerna är mycket bättre! =)

#25 - - Linnea:

Vart faktiskt besviken presis som du sa... Och det mässta var riktigt ovärkligt, dik när jakob förvandlas tyckte jag var grymmt :D love ya <33

#26 - - NADJA- Nadiaz.blogg.se ;D:

Söt blogg !

Jag har frågestund i min blogg. Fråga vad som helst... :D

#27 - - angelica:

va med o tävla om att bli veckans blogg på min blogg! alla har en stor chans, kramar! :)

#28 - - sarase:

jag har inte ens sett trailern...förstår inte all denna uppståndelse heller kring filmen ;) Visst den va bra men inget jag läääääängtar efter som alla andra verkar göra ;)

#29 - - Emma:

trailern var bra!

#30 - - DG:

den är bra

#31 - - klara:

tycker den var ganska dålig. alldeles för långa sekvenser! man ser ju typ en hel scen, där under presentudelningen.. bah va? jättekonstig tycker jag. och varulven var ful.

#32 - - Sofia:

Svar: tack så mycket, jag gillar den verkligen



Jag ska nog köpa böckerna i morgon, måste veta vad som händer. Det är för lång tid kvar till filmen kommer och jag har inga speciella förväntningar på den.

Till top