Vackra ben?

Då vet nu när det är dags att raka benen igen..

T: Älskling, har du glitter på benen?
Jag: Eh.. Nej?
T: Men det är glitter överallt på dina ben.
Jag: Men åh! Det är stubb!

Ja, så kan det låta när det är dags att raka benen. Det är nog en av de få bra egenskaper att vara rödtott.
#1 - - Anonym:

haha, tur att du är rödhårig då:) värre för dom som är mörkhåriga.

#2 - - LIENE:

haha, tur att du är rödhårig då:) värre för dom som är mörkhåriga.

#3 - - Helena:

Sv: Jadå, min dag har väl varit bra, jag har mest åkt tåg :P

Men jag har ju läst bok så det gjorde en bra dag :p



Har du haft en bra dag då ?



Puss

#4 - - Sara:

Hehe, Ja du. jag ha inte gjort så mkt. Sj då?



Jag är 23år och killen är 24år.! =P Sj då?

#5 - - Sandra:

Ja, Jönköping är otroligt vackert. I love it.



Puss

#6 - - ♥ Sandra ♥:

hahaha glitter

#7 - - MS » Amor vincit omnia:

SV: haha :) jo då den har varit helt ok, din då? :)

#8 - - Kan Dee Drawings:

hahahaha! så typsikt karlar det där ;)



Tack för dina kommentarer, dina ord värmer verkligen! :)



Kram kram

#9 - - Anna:

haha ja då är det dags :P

#10 - - sanna:

tack! :) hahah

vad gör du?

kram

#11 - - Heyli:

ja verkligen de känns jättebra nu kan jag bara slappa imorgon på min andra lediga dag :)

#12 - - Valeria:

Haha naw vad gulligt! :D Vad tur du har! .. :( mi stubb ser man på långa vägar :P

#13 - - matilda:

sv. jaa det hade jag gärna gjort men den där dumma fågelskådningen blev inställd nu pga. förseningar på röda linjen...

#14 - - LuxuryPink:

hahaha =) det va allt roligt....

#15 - - Angelica:

taaaack så mkt :D !

#16 - - Melina:

hahahah!

#17 - - vilja:

svar: Jodå det är bara bra med mig med :)

#18 - - MARTINA:

Jo man får väl hoppas på att de blir lite mörkare ;)

#19 - - Jen:

Hoppas du får en trevlig onsdag :)

#20 - - SARA:

Jag behöver också raka benen igen, så jäkla tråkigt bara, haha :)

#21 - - Makrill:

Rödhårig ska man vara!!! :D Woho!

Men ja, nu är det dags ;P



Puss!

#22 - - Lans - konst kiruna och kaniner:

hahaha!

#23 - - Lovisa:

Svar: Jag vet inte vad som har hänt, men jag har ont hela tiden i alla fall, mer eller mindre. Kan inte träna, gör ont när jag sitter ner för länge, går, ligger, olika ställningar när jag sitter och ligger och står gör också ont. Så jag får bara göra saker som ej gör ont, men jag kan inte ens sitta normalt och inte gå så jag kan inte träna någon del av kroppen!

#24 - - Emelie:

haha :P

#25 - - thaikalle:

trevlig blogg, gillar du apor? kolla mina dom är sötast.

#26 - - RONJa:

sv: tackar! :



haha, inte för att jag vet vad det är men ,, :p

#27 - - Josse:

sv: Varför var du tvungen att sluta ?

#28 - - Lans - konst kiruna och kaniner:

sv: tack (:

Oj, jag vet inte. hela livet? :D haha, ne men akvarell målade jag iaf lite för nåt år sen, sen fick jag för mig att göra det i våras igen.

#29 - - Anonym:

oja, du?

#30 - - Millan:

haha gud vad charmigt :D

#31 - - emeli:

hahaha x) men håller med kommentaren ovan, det är tur för oss rödhåringar att vi har ljust hår på benen och inget mörkt ingelkottstubb :) haha!

#32 - - Anni:

Sv: programmet var väl helt okej, kul att vanliga människor kan lära känna Paris Hilton bättre.

#33 - - Erika:

sv: Ja det är bäst :D

#34 - - sara:

gjort idag?

#35 - - julia:

HAHA. skulle bli glad om du vela lämna en kommentar i min blogg :) kram

#36 - - Linnea:

Åh tack så mycket för kommentaren! :D <33

#37 - - Maria:

Haha :D Bra att du har nån som säger till ifall du själv skulle glömma bort ;)



Svar: Jag tyckte också att den var mycket bra :) kul med den där twisten på slutet, den gjorde filmen jättebra! Jag hade slutat hoppas på ett "lyckligt slut".

#38 - - najjo:

haha, men det var väl tur att det såg ut som glitter och inte något annat ^^, ()ibland är det bra att inte vara mörkhårig xD)

#39 - - vesna:

haha rolig :D

#40 - - LuxuryPink:

sv; klar det va brittan, en chans till länkning har du nu =)

#41 - - pech:

haha, håller med! ;D är också rödhårig egentligen. ;D

#42 - - sarase:

haha va rolig :) glitter på benen haha den va bra!



Jaa jag menar ju det.. men man får försöka hitta en lösning tillsammans. Egentligen e problemet rätt litet jämfört vad man jämför med...hälsan går ju före så man får ju vara glad om man har den =)

#43 - - Amanda:

hahahahaha!! Ja det är väl bra astt det ser ut som glitter iaf xD

#44 - - Inspirera Mera:

Haha, ja tänk om man hade sån tur att det såg ut som glitter när det är dags att raka benen :)



#45 - - Martina:

hahaha! Mina e blonda, brukar itne orka raka o raka, så struntar i de för de mesta :)

#46 - - HANNAH:

Glitter? Hahahah fa vad sött<

Till top