En mindre bildbomb!

Ja, idag blev det dåligt (okej inget uppdaterande), men det har varit fullt upp. Efter jobbet stack vi in till stan för att gå på Cityfestivalen. Massa folk med hopp om att få skymta någon stjärna som var och uppträdde.
Har lite bilder som jag tog under kvällen. 


På Storagatan


Massa stoj en karuseller och grillstånd.


Vi stog på "fel" sida av ån. Men bra det annara hade jag hamnat längst bak och inte sett ett skit!


Förband


Förband


Detta objekt fånga min uppmärksamhet! Hur fin som helst.


Ragdollz - Spännande uppträdande med häftiga kläder och dans!


Stalker som jag var tog jag kort på deras.. vad ska vi kalla det? Omklädningsrum?

Sen gick vi vidare men det ångrade jag bittert! Jag gick ju dit för att Chris Daugthry skulle uppträda. Mitt närminne är ett minneblott! Jag har bilvit väldigt virrig på den senaste tiden, men vi skyller på värmen. Fniss
#1 - - kickan34:

var e de nånstans, ?!

Linar lite svartån i Örebro..

Till top