Jag vaxade benen!

Ja, mitt inlägg igår var väl kanske lite överdriven. Men det gjorde verkligen ont när jag rös!

Många trodde att jag hade bränt mig, men så var inte fallet.
Nej, ni som följde mina tidigare inlägg visste att jag hade införskaffat vax remsor!

Den enda som uppfatta detta var SARA! Ja, bara för att du visste (och skrev det) varför jag hade ont får en länkning här i detta inlägg! Roligt va?

Ja, vad kan jag säga?
Ont gjorde det. Men effektivt är det! Visst, några fjun lyckades undkomma vax remsorna, men det kan jag med glädje raka bort själv i så fall.
Nu kan jag ärligt säga att mina ben är inte längre några "Wookie" ben. Skönt att ha detta gjort, spontana turer till vattnet är nu välkommet!
#1 - - anna:

jag försökte vaxa benen hemma men var nog för klen hehe vågade liksom inte dra ;P

#2 - - Helena:

Sv: Haha, jaa men det roliga var att den har legat framför mina ögon varje dag :P



Haft en bra dag ? :)

Puss

#3 - - [lisa bjernhagen]:

Ja fyfan vad nice det kommer bli! :D gah,

#4 - - Sandie:

hahahah, vad är en wookie?:S TRor inte det löser sig med tele2 tyvärr men men, inte så mkt att göra :D annars gjort idag?

#5 - - ♥ Sandra ♥:

åh tack sötnos ;)

#6 - - Johanna:

Sv; Jo den var riktigt god :)

#7 - - Ida Björck:

ja det är något jag ska testa iallafall :D hah

#8 - - SARA:

Vad söt du är som länkar :D

Jag försökte mig på att vaxa benen en gång, men det slutade med att bara ena benet blev vaxat, och det andra rakade jag, fy vad ont det gör!

Synd bara att det växer ut så fort igen när man rakar benen :/

#9 - - OLESSIA:

blev väl fint antar trots smärtan

#10 - - Maado:

Haha, var det inte värre än så alltså? ;)

Själv kör jag med epilator när jag orkar..



Ja visst är dom underbara! Priset är ju dock inte att leka med..

#11 - - ABSSOLUTARNELAA:

haha, jaa det gick över sen på kvällen x)

#12 - - Makrill:

Men ska du säga!! Du anar inte vad glad jag blir för dina kommentarer!! :* Och bara det inlägget du skrev om mig och min blogg gjorde mig helt rörd, så blödig är jag ;) haha!



Tack snygging :* Vad kul att du gillade den! :)



AJ! Det måste ju ha gjort svinigt ont :S

Stackars ben, haha! Skönt att det känns någorlunda bättre iaf ;)



Ha en kanonfin kväll och morgondag!

PUSS!

#13 - - ann:

sv:ganska bra här sj då?

Hänt idag då? kram!!

#14 - - Alexandra :):

jag använde veet´s remsor och dom sög, det kladdade överallt :) jag håller mig till rakningen, men vaxning är inget man säger nej till! :D håller lite längre jue.

S: hihi okej, ajdå! Jodå med mig är det bra :D kram

Till top