Update!

Ja.. jag lever..
Men jag kan inte tala för mina ben.. Just nu ser som ut som.. jag vet inte vad. Men jag tänker bespara er skräcken att se dom på bild.. Men dom gör ont.

Jag funderar på att inte gå den närmsta veckan.. Men från den ljusa sida, nu slipper mina ben se ut som att tillhöra en "Wookie".

Vill inte lägga detta inlägg under "skönhet & hälsa".. Borde skapa en kategori som heter "skönhet & ohälsa"..

Update igen.
Satt och kolla på So you think you can dance och rös när jag såg visa dansa. Låt mig säga såhär.
Det gjorde ont i benen. Väldigt ont..
#1 - - alec:

hej baby..



Det är bara bra med mig :)

haft en skön långhelg gumman?



PUSS

#2 - - Daniel:

ajaja krya på bena!!!

#3 - - ELLEN AHL AXELSSON:

sv: tackar! :D

Ja det vart det typ också :D.

#4 - - anna:

ojoj vad har du gjort med dina ben?:S

#5 - - emelie:

sv: hehe gött det ;D

jo det är bara bra med mig =)

#6 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Tack för din röst!

Tänk på att om du blir medlem här: http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=4289 så får den du röstat på en poäng till :)

#7 - - ♥ Sandra ♥:

hehe okej, ;) Det blir nog bra!:)

#8 - - MISSEXTRA:

sv: Yes allting är superbra! Själv?

#9 - - felicia:

sv: Ja verkligen! Alla borde få samma straff trots deras status! Misshandel är verkligen inte okej, inte ens för en kändis!!



Hoppas det blir bättre i benen:)

pUSS

#10 - - [lisa bjernhagen]:

Ja verkligen! så ser typ ingen ut naturligt >.<

#11 - - Sandie:

skönt höra att du mår bra :) tack så mkt :)

#12 - - - HANNA:

Hehe ja det är faktiskt sant! Jag känner jättemånga som ska få barn iår :)

#13 - - jossan:

okej! ^^ sov sött godnatt <3

kram

#14 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR:



Nej dom lila hade jag också velat ha :D Jag syftade mer på dom andra hemska sakerna ;) dom skulle jag INTE vilja ha!

#15 - - ann:

Godnatt&dröm sött om du inte redan gör det söte.

#16 - - Deniesé:

sv. Usch då, ja sitter inne en hel del med om de kommer massor med jobb men denna vecka har det inte gjort det så då hinner ja sitta ute massor. galet skönt :)



Fick du ont i benen av att kolla på so you think you can dance? :O

#17 - - SARA:

Vaxat benen eller? ;)

#18 - - http://mmajda.blogg.se:

Svar: Ja! =D Vi ska till Kroatien! :)

P&K

#19 - - ­-Milly-:

ja det hoppas jag med, annars blir det väl till barnen :)

#20 - - Johanna:

Sv; Okej, ännu är det morgon så jag har inte kommit så långt, får se vad som händer idag :)

#21 - - Ida Björck:

hoppas benen blir bättre :) och jag såg också på sytycd igår, fasen vad vissa vad duktiga :D helt sjukt

#22 - - matilda:

sv. =)

#23 - - Ida:

sv:

tack! Javisst är hon söt ?!=)

#24 - - ♥ABSSOLUTARNELAA:

usch! inte kul att bränna sig :S

#25 - - Begonia:

sv: haha nej, det suger verkligen! Blir så arg för det är ju sommar och festival nu också! :(

#26 - - carro:

svar:det är bara bra med mig också:) Händer idag då:)?

#27 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jobbigt med benet!

#28 - - kajsa=):

ah, visst är den.

#29 - - Emma:

Sv: Aa, det hoppas jag med att det gjorte. Fast har ingen aning om resultatet då jag faktiskt missade matchen.. klantigt! xD

#30 - - Alexandra :):

vad har hönt med dina ben? :)

s: hihi det var så lite så, okej härligt då, jo med mig är det med fint :D puss.

#31 - - pelle:

Jo, jag vill se en bild på benen ;D

#32 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

ja håller med att hennes stil kan bli för mycket ibland, men att det där var riktigt snyggt =)

#33 - - Anonym:

kommentera och kolla min blogg: www.frostylime.blogg.se

#34 - - Evelina:

Jobbigt att ha ont i benen :(

#35 - - Maado:

Vad har hänt med dina ben?

Nu har jag kollat och DÄR kan jag verkligen hålla med dig. Riktigt vacker kvinna!



Tack, det är dom bilderna som alltid får mig att le oavsett humör :)

#36 - - ida:

sv: jo det är bra :) själv då?

puss, !

#37 - - Erika:

sv. hehe okej, den serien har jag inte heller sett ;D

#38 - - Lovisa:

Svar: Japp, lägret var helt okej bra :) Vi var för få ledare bara på alldeles för många barn, men kul var det annars!

Till top