Sims 3

Då är jag hemma!

Som lovat igår, så skulle jag lägga upp ett lite inlägg om vad jag tyckte om spelet.

Spelet är väldigt uppslukande. Att splet är mer avancerat tror jag att de flesta har upptäckt vid de här laget.
Vad jag tyckte var lite spännande är att man kan göra sina sims-gubbar ännu mer personlig.
Även att du kan göra så himla mycket mer, att åka till parken eller till en allämån pool, för att nämna några.

Jag är väl den ändå idioten i världen som faktiskt tycker att spelet är lite småsvår att förstå. Men gillar man att inreda och vara kreativ på det viset så är det jätteskoj!

Spelet är helt klart värd 4/5!
#1 - - Carolina:

tack så mycket :D hoppas du får en minst lika mysig dag :D



vad ska du hitta på då? <3

#2 - - lona:

kolla in snart så får du se ;D

#3 - - Hannah Hale [FOTO & STUFF]:

Jag är nog den enda i hela världen nu som inte har spelat sims 3 än.

#4 - - Sara:

Heh, Okej. :D

Nja jag ha jobbat så jag ta de lugnt. :P Dricker lite kaffe och myser i sängen. =D

Händer ikväll?

#5 - - Annika:

Oj vad kul! fastnar alltid i Sims när jag får chans att spela det.

Ja, förlåt glömde helt att berätta för dig att jag använde mig av ditt inlägg. Tyckte det var en sån bra grej du tog upp! Hoppas det inte gör nåt? Kram

#6 - - tess:

jo helgen har varit bra :) seg, men bra!

vad hände ri veckan då?

#7 - - Sandra♥:

Tur att du inte gjorde det ;)

#8 - - ANGELICA:

sv: okej vad bra då :D

nej min dag igår var skitbra faktiskt! din då? :)



åh sims 3 va såå kul :) men fattar inte. kan man inte liksom se på ett ställe när hon är på ett annat? går ju inte. det var lite dåligt.

#9 - - Josse:

Jag vet! =)

#10 - - MARTINA:

Sv: Ja, jag vill också iväg och åka skidor! Har inte gjort det på typ två år så det skulle vara riktigt sköönt!

Puss

#11 - - emelie:

sv; tack, (:



kanske är värt att köpa det då, eller vad säger du?

#12 - - Leila (::

sv; inget speciellt ^^ du ?

kram !

#13 - - Makrill:

Ja jag tror också vi har stor chans att få rödhåriga barn! :D Hoppas hoppas hoppas!



Vad kul att du tycker det! :D Gör mig jätte glad :

Dina kommentarer är alltid så fina och uppiggande! :D
PUSS :



Ha en kanonfin morgondag och kväll!

Puss & Kram

#14 - - Makrill:

... och det var ett himla bra betyg du gav spelet :D

#15 - - Elin:

en sak jag undrar är personerna, is it true att man iprincip kan göra en avbild av vem som helst? typ du kan göra dig själv och det blir väldigt likt?

skulle du kunna posta en bild om du händelsevis skulle råka göra en avbild av någon?



ojojoj, det blev mycket, men så äre när man själv inte har spelet, då undrar man mycket :) Kramkram

#16 - - Sandra:

åh det är ju såå kul :)



puss

#17 - - Valeria:

Haha! Jag tänkte precis fråga hur det gick med spelandet? du hade ju inte skrivit något så jag antog att du var för upptagen med spelandet! :D Måååste testa!! :D

#18 - - Samuel Karlsson:

Tyvärr så gick det ungefär som jag trodde... Detta medförde att vi får dras med den kristna högern i ytterligare 5 år till.



Spelar du mycket The Sims? Jag fastnade för det när det precis hade kommit ut, alltså första spelet, men sen då jag kände att man inte kom vidare i spelet så slutade jag.

#19 - - sanna:

var den bra?=)

#20 - - Deniesé:

sv: jotack, ja har haft det bra idag. Har varit & spelat beachvollyboll :) dock suger ja men de är kul iaf ;D haha sj då?

Åh, ja skulle vilja ha spelet men ja vet dock att ja inte skulle spela så mkt:/

kram

#21 - - matilda:

sv. jag har haft en bra dag tack! Hur gick jobbet :) ?

Rösta på mig för att få min blogg till veckans blogg på:

http://peetraanrtre.blogg.se/2009/june/the-nomines-are.html#comment

#22 - - domi:

hej :)åhh, jag hoppas det! har du tagit studenten än?

#23 - - Regina:

aa det är hon verkligen:)

#24 - - Emma:

Jag jobbar i kassan, på varupåfyllnad & i informationen/småland

#25 - - H A I D I J A K O B S S O N:

SVAR: hihi okej vad skojj :D jag får sommarlov på torsdag ;)



Ska vi följa varandra med bloglovin ? :) Lägg till mig så lägger jag till dig :D

#26 - - emelie:

jag måste testa det spelet :/

#27 - - vesna:

ja vill speeeeela!

#28 - - SARA:

Ja jag blev skitglad!! :) Ha en bra dag!

#29 - - Martina:

tack sötnöt! Ja du igår så va ja ute o gick o sen mat o sen läste ja, har kommit in i en bra cirkel igen där ja dissar tv:n mer o mer o ägnar min tid på kvällen åt böcker :) händer idag?

#30 - - Elin:

Dagens fråga i min blogg!

http://gladje.blogg.se

#31 - - Tessan - en bloggerska från Gävle:

Ja, gårdagen var riktigt trevlig, vi hade ju sol ! :) idag är det mindre roligt med regn, har varit på en skolavslutning som fick hållas i gympasalen tack och lov ! vad ska du hitta på idag då ?

#32 - - sanna:

svar: thank you :)

#33 - - melissa:

jag vill ha det spelet :d

#34 - - Lovisa:

Svar: Tusen tack för rösten sötis :)



Åh, det verkar så himla kul, sims 3!

#35 - - Mona:



hahaha...jag råka skicka mitt svar på min egen sida först! :)

Jo, jag ska jobba som undersköterska på ett boende!

vad ska du göra?



puss och kram! :o)



#36 - - Linn:

sv: jo det fick jag :)

jo tack jag har haft en bra dag, själv då?



Puss!!

#37 - - susanna:

sv: Tack!=)

åå jag vill oxå ha de spelet, men ja kommer nog bli helt beroende då!

#38 - - Marie:

Absolut, det var det! :D



Tack så mycket, min dag har varit super hittils!

Hoppas du också får det!



#39 - - Angelica:

sorry för så segt svar ; hehe jo jag ska utbilda mig tll makeupartist, börjar 31 augusti=)

#40 - - Talagnes:

Åh, jag vill också ha.. Kan du inte berätta mer exakt om hru man kan göra simmarna mer personliga? nyfiken

#41 - - Daniel:

Ska testa nån dag!!!

#42 - - Maria:

Svar: Ja, och snacka om att de skulle bli alla tjejtidningars favoritpar! ;)

#43 - - Sofia:

sv: jag har haft en bra dag :) själv då?

#44 - - LIENE:

sv: ja det är det:D

#45 - - Helena:

Sv: Tack sötis :)



Jag har haft en bra dag, fixat det sista till studenten :D

Hoppas att ditt dag har varit bra med :D

#46 - - Linda:

Det är du nog inte, jag tyckte tvåan var svårt jämtemot ettan o.o



Jodå, den har regnat bort lite, men solen kommer typiskt nog fram på kvällarna alltid, aja, blir nog kuligare imorgon får jag hoppas!

#47 - - norea:

jag ska lungt köpa the sims tre! verkar skitkul :)

vad ska du göra i sommar?

#48 - - annii:

Fin bild

#49 - - ' FATMA:

åh jag vill ha det så mycket! :D

#50 - - Sofia:

Får nog ta och köpa det...

#51 - - Elenore:

Tack du:) Inget speciellt ju, men skjortan och jeansshortan funkar alltid! :) Höll på med sims ett tag, men tröttnade.. Det är ju farligt ju, vips så har det gått 5 timmar en söndag och man har inte ens släppt ögonen från datorn... ;) Haha. Men är sims 3 bättre än tvåan? Det roligaste är ju helt klart att bygga hus och inreda det!

Till top