Nya mål

Hallå gott folk!

Hoppas ni har haft en bra dag? Min har varit jättebra!
Är det inte fantastiskt med vad vardagen har att erbjuda. Jag har lite projekt på G som förhoppningsvis kommer att gå i land nu.

Idag kommer Tonys kusin hit, alltid lika trevligt med besök!
Sen får vi se vad som händer. Tror ni även förstått vi det här laget att min kamera är död och jag hittar inte batteriladdaren. Men ska leta vidare så ni får se lite roliga bilder.

Puss!

Åh, nu sitter jag och gnagar på en morot och nu börjar Greys anatomy!
Missa inte!
#1 - - sara:

hehe Okej. :) Hur känns de att bli 20 då? :) Systemet menr jag. =P Haha. :P

haft en bra dag idag?

#2 - - Emma:

det var helt okej, lite pinsamt och halvlöjligt men väldigt underhållande ;D

#3 - - Helena:

sv: japp, det ramlade ner i brevlådan idag :D



Men visst var Greys bra ?! :D Längtar redan tills nästa onsdag !



Låter spännande med till prpjekt :)

Puss

#4 - - MARTINA:

Haha, du, det är du inte ensam om! ;D

#5 - - Sandra♥:

hehe tack söt! :) Hoppas du har haft en bra dag!

#6 - - Anonym:

haha va braa att du tycker de! jag kämpar !

#7 - - julia:

tack :D jag har haft en jättebra dag, hur har din varit? :) pusss

#8 - - Carro:

Sv: Tycker också pigtails är sött :) Om man har långt hår det vill säga :)

#9 - - vesna:

Jaa :D de va riktigt gott!



allt bra? =)

#10 - - Josse:

sv:; Jaha, det var ju synd.. =)

#11 - - SARA:

Ja du får verkligen släpa med honom på bio, för filmen var grym tycker jag! :D Kram

#12 - - M a t i l d a - allt och ingenting♣:

godmorgon

#13 - - CHRJ:

visst var grey´s bra igår?! =)

#14 - - pech:

sv; tack, vad glad jag blir! :D

du hade också jättefin design. :)

än så länge har dagen vart bra, med vaknade ju rätt nyss. ;D sj? :)

#15 - - Anni:

Sv: ja då, det har varit en bra dag, själv dÅ?

#16 - - sara:

Hehe okej. ;) Göra idag?



Kanske följa varandra på bloglovin?

#17 - - Lovisa:

Svar: Ja, jag har varit på sjukhuset, har fått remisser till sjukgymnast och röntgen.



Jag ska till pappa bara.

#18 - - Maria:

Svar: Tack! Det värmer att höra att någon bryr sig :)

#19 - - Anna:

hehe ja det ska bli underbart! :D

#20 - - Lans - konst kiruna och kaniner:

sv: ja det är det ! (:

Jorå, den var bra minsann (:

#21 - - Anonym:

Ah=) visst är den;)

#22 - - Sofia:

Svar: jag märker det sitter och läser, har tvingat mig till en liten paus nu ;)

#23 - - sanna:

jaha! något kul på tv?:)

Jag har precis duchat, vaknat upp med en bakfylla som heter duga1 haha

kram sötnos

#24 - - Emelie -EmeliesPlace:

vilken fin bild :)

#25 - - klara:

jag tar studenten nästa fredag, sen sommarjobbar jag! jobbar också lite extra på vlt :)

#26 - - Erika:

sv: Jo :/



Vad gör du idag då? :D

#27 - - andrea:

sv: ja, men böcker är ju oftast bättre än filmer :(

#28 - - sssssssssssanna:

norsken och den pendeltågsnubben? haha ja de var lite konstiga. haha!



pöss

Till top