Michael Jackson är död..

Under lunchtid idag drabbades han av en hjärtattack i sitt hem i Los Angeles.

När ambulansmännen kom till hemmet andades han inte. Efter att ha fört honom till sjukhuset insåg man att man inte kunde rädda hans liv.
Han avled endast 50 år gammal.

Detta kom både väntat och oväntat. Man har hört massor av rykten om att han skulle vara sjuk, en av det var hudcancer som senare dementerades.
Men även hade han planerat in korsterter nu i sommar. Hade hoppats på att han skulle komma hit till Sverige. Han var ju även så ung. 50 år är ingenting.

För mig är detta en stor förlust i musikvärlden. Han är king of pop. Ingen kommer någonsin att kunna ta över den titeln från honom. Varken Justin Timberlake, Chris brown eller någon annan. Michael Jacksom har varit en av mina favoriter sedan.. så länge jag kan minnas. Älskar alla hans låtar, Thriller är min stora favorit bland många fantastiska låtar. Kommer alltid att minnas honom!

Popstjärnan lämnar tre barn efter sig. Han har sonen Prince Michael och dottern Paris Katherine tillsammans med sjuksköterskan Deborah "Debbie" Rowe. Jackson har även ytterligare en son, Prince Michael II.


 

 






#1 - - kamilla:

tack sötnos! :)

#2 - - Cajsa:

min dag har varit heeeelt okej! :) har i alla fall haft saker att göra... :P

#3 - - - HANNA:

Okej :) Jo samma!

Va? Är han död? :O

#4 - - ida:

nej, fyfan vad hemskt. han va verkligen min största idol för några år sen..



sv: det funkar inte sådär jättebra just nu :p

samma här!

puss

#5 - - H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]:

det är så sorligt! jag är så himla ledsen :(

#6 - - H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]:

han är väldigt saknad, även fast han bara varit borta i några timmar :(

#7 - - ida:

sv: ja usch, det är så hemskt :(



puss

#8 - - felicia:

Michael Jackson kommer ALLTID att finnas kvar i oss alla, han kommer aldrig att glömmas bort! <3

R.I.P



sv: haha nej det tror inte jag heller :D

#9 - - Ida Björck:

ingen kan ersätta honom, rip <3

#10 - - carro:

svar:godmorgon :) Vad händer idag :)?

#11 - - C A T T I S . G U S T A F S S O N:

stackarn...

#12 - - Emma:

Sv: Det är underbart! hehe, jo det hoppas jag med! Vill ju inte gå runt och vara ilröd i ansiktet :P

#13 - - Johanna:

Sv: Inga planer än, men ikväll ska jag & min sambo åka till hans föräldrar och grilla och dricka lite :)

#14 - - SARA:

Kan inte fatta det, han var en av mina stora favoriter.. Som du säger, ingen annan kan ta hans plats som the king of pop! Vila i frid :(

#15 - - denise:

vad är grejen lixom? Varför måste ALLA skriva att han är död? Visst han var en stor artist och kommer vara en legend. Men hallå? Alla dör nångång och nu var det hans tur.

#16 - - anna:

lite läskigt det där =/

#17 - - simone:

SV: Jorah, min dag har hitills varit helt okej, sj? :)

#18 - - kajsa:

Ja det har jag, du?

Poor Jackson...han var så jävla bra!

#19 - - Alexandra :):

s: jag har jobbat på ett data företag :)

#20 - - jossan:

okej :) Jag saknar Michael jackson så, fattar inte att han gått bort :'( det känns så konstigt , MICHAEL MICHAEL MICHAEL!!!!!!!!!! <3 jag kommer aldrig glömma honom , han var min idol jag skullle ha gått på hans konsert nu i sommar :'(

kram

#21 - - J O S E F I N E:

Så hemskt att han är död :(((( han var en idol.



Sv; Tack för din röst! :)

#22 - - Ida:

Sv:

Ja det är ungefär samma här, trött men helt okej annars :)

Hur ser din dag ut? =)

#23 - - Cajsa:

hehe tackar!:P ser fram emot att få hem dem.. :P jag är inte så förtjust i de andra men de är ganska naturella och försvinner lite så jag kan i alla fall ha dem när jag är på scen.. :)

#24 - - Beatrice [foto, mode & vardag]:

Så himla sorligt! :(

#25 - - stina:

ja de var skoj :)



ha en bar dag

#26 - - Pearl:

En ikon har gått ur tiden :(

#27 - - Deniesé:

sv: Tack ! :)

Tråkigt det där med MJ!! :/

#28 - - alec:

det är hemskt.. han är som du säger king of the pop.



hur mår du? :(



min lång helg va väl bra, tror jag, eller sådär kanske..

vad ska du göra i helgen då?

PUSS STUMPAN

#29 - - pelle:

Jag kan fortfarande inte begripa att det har hänt!

Till top