Man tager vad man haver

För lite mer än ett år sedan tog jag studeten från Carl Malmstens hantverksgymnasium.

Nu förra veckan fick jag hem mina saker som mamma & lillebror snällt åkte och hämtade åt mig. Ja, bor man i Västerås är det inte lätt att bara åka och hämta sakerna, men nu har jag dom här.

Mitt efterlängtade skåp är nu i mina ägor. Vet ni vad skåper skulle vara ursprungligen? Ett skåp där jag skulle förvara en hel del av mina priser, ja ett prisskåp.
Men eftersom jag är så himla smart, så ligger allt sådan nedpackat och vad fick det bli istället?


 
Ett barskåp!

Älskar småminiatyrerna av flaskorna. Sött va?
#1 - - julia.:

coolt!

#2 - - Annika:

Åh så snyggt!



Ja jag var 21 när jag blev gravid och hann fylla 22 under tiden. Men pappan är 27 så det var väl därför vi valde att skaffa nu, han började känna sig lite gammal =D Men har du haft ett långt förhållande eller varför har du börjat fundera på barn?

#3 - - Helena:

Gud vilket fint :D

#4 - - Linda:

Vad gör du ikväll?

#5 - - Meerna:):

Det är nog ganska bra fast könner mig lite sjuk :(

kram <3

#6 - - emelie:

sv: hehe okej, är det roligt då?



jag är arbetslös :P

haha lägga till varandra i bloglovin? :)

#7 - - Emelie:

Sv. Tack :)



Jag ska gå och lägga mig ganska snart. Mår inte så bra, så kan vara bra med lite sömn tror jag. Vad hittar du på? :)

#8 - - valeria:

sv: Jag tar det bara lungt! Sj då ?=)

#9 - - malin:

Nu är du tillagd på bloglovin, är jag? :)

#10 - - malin:

Åh, tack!

KRAMAR ;)

#11 - - uma:

sv: haha det tycker jag :p aa det är det :)

puss!

#12 - - Emma:

tack vad gulligt!:)

#13 - - Elin♥:

sv; jag är med min vän och har kul ^^

kram<3

#14 - - ELLEN - fotografier:

Svar: Det kan var så underbart skönt att bara ta det lugnt ibland :)



Pojkvännen kom hit efter att han tränat, så vi har inte gjort något speciellt :) Han ligger och är trött efter en arbetsdag, kollar på Matrix gör han också. Så jag passar på att pyssla lite med bloggen :) Vad gör du ikväll?



Kram!

#15 - - Josse:

ja, verkligen =)

#16 - - Linn:

okej, det blir väl att fira midsommar och så :)



åh tack så mycket :)

#17 - - matilda:

vad tycker du om rattfylleri?

vågar du vägra och sätta dig emot dem som kör rattfulla?

http://elitecyclist.blogg.se/2009/june/dont-drink-and-drive.html

/matilda

#18 - - Mona:

Hej söta!

tack jag har haft det bra idag! :) har firat min sötnos födelsedag och ätit gott. Hoppas du också haft det super!



Puss! :o)

#19 - - emeli:

miniatyrföremål av saker brukar verkligen vara söta :) Har flera små liknande parfymflaskor.



Ha det bra!

#20 - - emeli:

och självklart strular datorn :/ men du kanske förstod att det var jag som kommenterade ;)



PUSS!

#21 - - s:en:

finfint!

#22 - - Monkey:



åhh underbart med barskåp jue :) gulligt med småflaskorna hihi

#23 - - Makrill:

Fy vad fiffigt!

Och snyggt var det också :D



Puss!

#24 - - M A L I N:

sv: ja det kan jag nog hjälpa dig med. vad menar du med rss-ikonen? någon speciell du vill ha eller?

#25 - - http://mmajda.blogg.se:

Sv: H3h3, om du syftar på headern eller bilden från lookbook så är det tyvärr inte jag, men hade kunnat vara haha. =D

Jo tack, super här med.(:

p&k

#26 - - Cika:

Sv; *Åh, tack! Kul att du gillade den andra, det är ju den som jag har gjort :) Flaskorna var jätte söta*

#27 - - I S A B E L L A:

sv: Hihi, maten var sjukt god också! ;D



Hoppas du haft en bra dag. Kram!

#28 - - Elin:

Jag ska bila till Italien, två veckors välbehövlig semester. Hade tänkt åka på lite festivaler men det finns varken tid eller penagr till det :/

Men semester är alltid bra :)



Puss

#29 - - JENNIFER:

snygg blogg! (:

#30 - - ღDesignByMillyღ:

Tittar förbi och önskar dig en underbar dag och hoppas att du mår toppen!



Kram!

#31 - - Mindy:

Godmorgon..Allt är bra med mig..lita trist väder denna dag bara..Hoppas att du får en skön dag.Ska du göra något skoj i morgon när det är midsommar? kram

#32 - - SARA:

Vad snyggt! Har du gjort det själv?? :)

#33 - - Randy:

Skåpet vad jättefint, wow vad duktig du är =)

#34 - - sofie:

sv; joo de är rätt bra, blir bättre och bättre för varje dag som går :) Operationen gick jättebra och dom fick ner kröken från 75grader till 24grader, så de va ju väldigt bra :D blev jättenöjd! ;D

#35 - - sofie:

sv; joo de är rätt bra, blir bättre och bättre för varje dag som går :) Operationen gick jättebra och dom fick ner kröken från 75grader till 24grader, så de va ju väldigt bra :D blev jättenöjd! ;D

#36 - - matilda:

sv. aaa det var tydligen flera som hade problem med blogg.se igår, hoppas det funkar idag! provade inget mer igår så jag vet fortfarande inte om det funkar.

#37 - - maalinhe - fotobloggen:

tack :D

#38 - - Rebecca:

Fint :)

#39 - - celineee ♥:

Svar: Vilken av hästarna var söta o lik din gamla?



Vad hände med den? :/



kram :*

#40 - - DINA:

oj tack! Bara bra tack, sj? :) puss /Miss D.

#41 - - tess:

gud vad sött :)

#42 - - Anonym:

Svar: Tack :) Får hoppas att den ger med sig till helgen. Ikväll ska jag bara se på tv och sånt.



Vad är dina planer inför midsommaren?

Till top