Kiwi vs. schäfer

Igår när jag, lillebror, storebror & lilla syster gick mot "ljunkan" mötte vi en stor (och jag menar verkligen stor) schäfer. 

Tror ni inte att Kiwi blev galen? Ibland tror jag att hon tror sig själv vara en pittbull.  

Jag tror tyvärr inte att Kiwi skulle vara någon match för den hunden.   
#1 - - Maria:

Kiwi verkar vara en hund som står på sig ;)



Svar: Riktigt bra :)

#2 - - Mona:

Hej!

hehe...jag förstår , jag är heller inte förjust i blod, men det är sällan man får kontakt med det som uska på äldreboenden i alla fall!



p.s! så söt vovve du har! jag ska också skaffa en när det blir lämpligt! fullkomligt älskar djur speciellt hundar! :o)



kram!

#3 - - uma:

sv: åh jag med! :D

jodå, allt bra ^^själv? :D



puss!

#4 - - Gurra:

jo då! Det kan bli en rolig match, men dock bli ut slgen på knock out! ^^,



:D

#5 - - I S A B E L L A:

sv: Hihi ja! Det var kul:).

Min dag har bara varit bra, själv då?

#6 - - Linn:

söta hundar!



sv: joda allting är bara fintfint med mig,själv då? :)



om det är Poor little rich Girl. bilderna du menade så är de uppe nu :)

#7 - - Rebecca:

ja visst är det! :/

#8 - - Linnea - VÄRDENS MEST SERIÖA BLOGG!:

<b>kiwifågel

#9 - - pelle:

kanske att din lilla hund kan använda sin lilla kroppshydda för att vinna? vem vet ;D

#10 - - emelie:

Sv, jo det är bra med mig med (:

sött!

#11 - - SARA:

Jag ääälskar schäfrar! :) Hade en när jag var mindre, men hon dog :(

#12 - - Samuel Karlsson:

hehe Skulle se fint ut med en kamp mellan Kiwi och en schäfer.. tror som du, att schäfern vinner lätt. Men små hundar brukar vara uppstudsiga mot större hundar..

#13 - - LIENE:

haha vad söt kiwi är:) och gulligt namn.

#14 - - Lona:

sv: ja jag var där igår ;D

#15 - - R I T A ♥:

Jag gillar lilla Kiwi mer då :)

#16 - - jenny:

Söt vove;)

#17 - - Deniesé:

va söta! :D

sv: I helgen har det blivit fira 3 månader med pojkvännen & bio, träna o myst helt enkelt. sj då sötnos? :D

KRAM

#18 - - Angelica:

Sv: i veckan ska jag njuta över att sommarlovet är här, och hoppas på bättre väder, vad ska du själv göra? :)

#19 - - emelie:

sv: hehe verkligen :)



njaa, har inte gjort så mkt idag, själv då?

#20 - - celineee ♥:

åh älskar achäfrar :]

Va e Kiwi för ras? :)



Svar: Jag har lagt till dej nu :] så lägg till mej du med :)

#21 - - Annika:

Hihi, ja man måste ju bevisa sig lite när man är så liten! =D Allt bra, varit bortrest i helgen. Ja jag kommer sakna Grey's under sommaren. Ska försöka få tag i tidigare säsonger och titta på... Haft en bra helg?

#22 - - Annika:

Hihi, ja man måste ju bevisa sig lite när man är så liten! =D Allt bra, varit bortrest i helgen. Ja jag kommer sakna Grey's under sommaren. Ska försöka få tag i tidigare säsonger och titta på... Haft en bra helg?

#23 - - Annika:

Hihi, ja man måste ju bevisa sig lite när man är så liten! =D Allt bra, varit bortrest i helgen. Ja jag kommer sakna Grey's under sommaren. Ska försöka få tag i tidigare säsonger och titta på... Haft en bra helg?

#24 - - Jenny:

din lilla sötsak =)

Trevligt att springa på dig där bland allt folk. dock så kunde vi ju inte snacka sålänge =(

Men någon gång får du åka ner till Linköping bara för att träffa oss tjejer =) eller aa du kan ju få träffa familjen med ;) hihi

Pussar<3<3

#25 - - tess:

vilken fin liten hund!! :)

#26 - - Valeria:

haha!! sött! :D



Hur är det ? det var ett tag sen man hörde från dig? :P Kram!

#27 - - Petra:

haha. hon är ju dock liten och snabb medan schäfern är stor och klumpig! :P En liten chans har hon väl ändå! :P

#28 - - ELLEN:

Hahah, så blev våran lilla hund också. Skulle upp och bråka med alla stora hundar ;D



Svar: Jo, du har troligtvis rätt :D

#29 - - Linda:

Hehe, så gör min hund med. Kaxar sig för mycket störra hundar än henne själv..



Yes, två marsvin. bert-Uno och betty boop. Det ska finnas lite bilder nånstans i bloggen med :)

hehe, på bdb la jag upp en bild på 10 paket med fröstänger (två i varje) som jag köpte till dem :P

#30 - - sofie:

sv; njja dagen har väll inte varit så bra, har haft ont och kan inte göra något :S

hur har din dag varit? :)

#31 - - Pauline:

Den luktar lixom lite sött :O)

Svårt att förklara, den luktar inte direkt någon speciell lukt♥

#32 - - Emma:

SV: ja, det är verkligen det!



okej med mig idag, känner mig lite små nere bara =/

#33 - - Jells:

SV: Jo tack det är bra. Själv? :)

#34 - - Linn:

hihi, åh tack så mycket! det värmer att höra (:!



vad ska du göra ikväll då? :)



kramar!

#35 - - pelle:

meh, meh, meh... ingen uppdatering? :O ;D

#36 - - Sara:

Jo då de är toppen här. Nja jag ha jobbat!

Händer ikväll?

#37 - - Carolina:

jag ska snart sova för imon jobbar jag :) tråk tråk



rösta gärna på mig på veckansblogg hos http://fridasjoblom.blogg.se/

#38 - - matilda:

sv. åh tack så jättejättemycket för rösten :) !

#39 - - Petra:

Sv; Tusen tack!! =D



Hon måste ju vissa att tjejer är bättre!! hehe ;)

#40 - - stina:

ja verkligen..



din lille hund kanske tror den är större än av den är:P

#41 - - Anonym:

tja :) skit fin blogg!

#42 - - matilda:

Sv: Love is making me crazy. Hur är det själv?

Puss!

#43 - - vesna:

jaa, gör så :D

#44 - - Frida:

Annes dagbok är lätt att få tag i. Den finns i nästan alla bibliotek och bokhandlar. Så jag tycker absolut du ska läsa den!



Såg den på stadsbiblioteket i Stockholm idag på tyska, om det skulle intressera. :)

#45 - - Begonia:

sv: haha då ska du få se lite! kolla in min kategori begonia syr så kan du se fler grejer jag har gjort. Men läs inlägget så förstår du varför klänningen ser ut som den gör. På midsommar lägger jag upp en outfit på den

#46 - - mariana DG:

gillar desingen

#47 - - mariana DG:

gillar desingen

Till top