Trotsa vädergudarna?

Här kommer en bild från studentutspringet från förra veckan.

Ja, så här mycket såg jag av mina kusiners/ vänners utspring. Inte ett jävla skit kort sagt. Till och med när jag tog bilden stog jag på tå och sträkte upp armen med kameran så högt jag kunde utan att människorma trodde att jag tacka gud för det pissiga vädret, eller liknande.

Kan väl även säga att liknande väder som då har vi nu här i Västerås.
Fasen, hoppas det inte regnar imorgon bara. Hade ju tänkt grilla. Fast kanske man ska trotsa vädergudarna och grilla ialla fall?
Haha, kanske inte. Någon skulle väl ta kort och lägga upp mig på sin blogg och skriva: Stackars jävel..
#1 - - amandaa:

känner samma,dock går det inte så bra, men det löser sig säkert. tror dock många unga skaffar barn för de "kan", när de inte lyckas med andra mål i livet.



Ja det blev en regning student för de flesta i år.

#2 - - S O M M A R U N G A R N A !:

SV: super härligt att höra! Jodå, här är det fint! Kan man annat än vara glad till 100 om ens födelsedag är imorgon? HEHE :)

MASSOR MED KRAMAR OCH HA EN SKIT MYSIG MIDSOMMAR!

#3 - - L:

Hehe du har en så sjukt fin hesder.. Hehe usch vliket skit väder. Men lite kul skrivet med att folket trodde att du bede till gud eller nå =) Kram

#4 - - pelle:

regn = svensk sommar. vi älskart innesrt inne ;D

#5 - - emelie:

sv: hehe okej, tack då vet jag det ;D

allt bra med dig idag?



Har lagt till dig nu :D

#6 - - SARA:

Här är det molnigt idag.. Får hoppas det spricker upp och blir sol, för de har de lovat! Vill ju inte ha regn, vi tänkte också grilla :)

#7 - - Annika:

hahaha, äsch, grilla på, lite regn gör väl inget! =D



Jag tycker inte alls det låter konstigt, tre år är ändå en lång tid. Visserligen hade jag och mannen känt varandra i fem år innan, men vi hade bara varit tillsammans i över ett år när vi valde att skaffa barn. Känns det rätt så gör det! =D Och om båda vill såklart! =)

#8 - - Linda:

Gomorron!

Vill önska dig en trevlig midsommarafton :)

#9 - - Emelie:

Sv. Min dag bestod mest av sims spelande och liggande i sängen. Men i dag känner jag mig lite piggare ,så det var nog bra :)



Hoppas du får en fin midsommar! :)

#10 - - jossan:

godmorgon :) aa med mig med! vad tycker du om min nya soptunna? ;)

kram

#11 - - Kimyy<33:

dåligt väder suger =(

#12 - - Uma:

sv: natti ^^ <3

#13 - - Malin:

SV: härligt :) jo det är hyfsat med mig, lite förkyld och så..

#14 - - Deniesé:

sv: Haha klart man faller för sånt xD



Hoppas du får en trevlig midsommar! :D

Kram Deniesé

#15 - - Emma:

nej du jag har också funderat på hur man planterar växter i sims 3, det kanske står i forumet på sims hemsida... :)

ha en riktigt trevlig midsommar!

#16 - - Josse:

Tack så mycket =)

#17 - - Mindy:

Glad midsommar gumman.I kväll kommer våra vänner på middag..så det blir en skön & lung kväll.kram

#18 - - Makrill:

Attans! det var inte mycket du såg! :P



Ha en kanonbra midsommar!

Kram

#19 - - M A L I N:

sv: ja du får gärna skriva till [email protected] och förklara lite mer. kanske även bifoga en rss-ikon om du hittat någon du gillar :)

#20 - - stina:

skit väder..jag vill ha sol

#21 - - simone:

fin blogg ;)

#22 - - N A A D I A:

Ville bara önska dig en glad midsommar :D

#23 - - Monkey:

ja det får jag göra :) det måste ju gå att lösa på något sätt!



Glad midsommar förresten :)



kram

Till top