Glad midsommar!

Fan, jag tror att vädergudarna hörde mig igår. 

Men vad hade jag väntat mig igentligen? Varje år så har det alltid regnat, varje ända jäkla midsommar..
Men vad är en svenskmidsommar utan regn? Okej, en jäkligt lyckad midsommar men det var inte det jag ville ha sagt.
Vad jag ville säg är att det är helt enkelt regn på midsommar. Man kan inget annat än älska det.

Jag funderar fasen på om jag ska grilla i alla fall. Ser ni en rödtott och försöker grilla så är det bara jag! 

Glad midsommar gott folk!
#1 - - LIENE:

äsch, varje år är det lika dåligt väder den här dagen.

Trevlig midsommar!:)

#2 - - J O S E F I N E:

Trevlig midsommar på dig också :D

#3 - - Rebecca:

Glad midsommar! :)

#4 - - DINA:

men jobbigt att ha pa sig fina klader nar det regnar XD spec om det ar kort.

sj ar det ocksa bra :) Midsommar ska jag inte fira for jag ar utomlands XD hur firara du? puss /Miss D.

#5 - - Cajsa:

Hejsan! :D det va länge sen! :) allt bra med dig?

var gärna med i min frågestund! ^^



btw, vill du ha adress och lösen till min nya privata blogg? den är bara för de som inte känner mig personligen utan bara över bloggen.. :) kramar!

#6 - - Mona:

Åh,tack söta! :o)

Förresten önskar jag dig en trevlig midsommar!vi hade lite duggregn idag vi me....det är nästan typiskt att det börjar regna lite på midsommar..nästan så att det hör till! hahaha!



puss! :)

#7 - - matilda:

hej,

tror du att kärleken övervinner vinner alla avstånd? :)

//matilda

#8 - - F:

Ja, det regnar typ alltid, men iår var det as bra väder hos oss! =)

Allt bra med dig?

KRAMIS!

#9 - - matilda:

så trist att det ska regna så mkt :(

Till top