Från andra sidan

Kollade på film igår med småsyskonen. Har länge velat se "Från andra sidan", sagt och gjort och vi kollade på den.

Handling
Sjuksköterskan Amy blir tillkallad för att hjälpa till på ett över 100 år gammalt barnsjukhus som är på väg att stängas.
Amy märker snart att det är något som inte stämmer. Sjukhuset har nämligen en skrämmande hemlighet. Något hemskt har återvänt från det förflutna - något som inte borde ha kommit tillbaka. Personalen vägrar att lyssna på Amy och hon måste själv kämpa för att skydda de sjuka barnen.

Tyckte att filmen var okej. Den hade sina läskiga partier men storyn kan jag tycka var lite seg. Om man ska jämföra den med någon film så skulle jag nog säga The Grudge(?).

Jag ger filmen 3/5

#1 - - Linn:

sv: jag ska jobba på ett tivoli som heter Berglunds tivoli, tror att det kommer från Sverige (:

#2 - - Lovisa:

Svar: Tack ska du ha :)

#3 - - Angelica:

jaa d kommer bli hur kul som helst :D ! desamma kram

#4 - - emeli:

Trevligt, trevligt :) Kul med studentfirande!



Idag ska jag förhoppningsvis klippa mig, kanske hos en kompis eller kanske hos en frisör. Vart vet jag inte än, men ska prova på lugg iaf!



Den där filmen verkar jätte spännande! Var den äcklig? eller bara sådär skräckfilmsmysig? :)

#5 - - celineee ♥:

Svar: Ja verkligen ! :D

AA det har jag haft så här länge :) haft skolavslutning o så :)

Själv då?



kram!

#6 - - susanna:

sv: ja de va den, prova!=)

var filmen läskig?

#7 - - Jells:

Fin blogg :)

#8 - - Frida:

Ja, den verkar ju bra. Kul med filmtips. :)

#9 - - jossan:

tack! :) Allt fint idag? <3

kram

#10 - - matilda:

sv. hon ska plugga i ett år där =)

#11 - - bloggstartaren:

fin blogg

såg du också blev bloggsatt



ja me



kika in min om du vill



www.kollpadinekonomi.blogg.se

#12 - - Mona:

Hej Louise! :o)



hade jag svarat på din fråga om hur det är att jobba som undersköterska?



kramisar!

#13 - - sarase:

den kanske man kan se..dock inte med min pojkvän som hatar sånna här filmer haha ;)

#14 - - Emma:

okej jo men samma här! kram

#15 - - Regina:

aa miranda är en hottie, Allt bra med dig?

#16 - - Petra:

Tack för din röst!! =D



Bth från andra sidan tycker jag är jävligt läskig!! =D

#17 - - Malin:

SV: thanks :) allt bra?

#18 - - Carolina:

ja jätte roligt, händer imon då? <3

#19 - - vesna:

hahaha ja håller mee dd dig =)

#20 - - Sara:

Hee, ja allt är toppen. :D

Göra idag?

#21 - - Sandra:

Sv: Visst är han?! Han är helt klart den snyggaste och bästa skådelaren genom tiderna, älskar honon! Har också sett Från andra sidan, håller med dig om att den kan vara lite småseg. :) Jättefin blogg förresten!

#22 - - Begonia:

sv: haha det ska jag hälsa henne att du tycker :D haha

#23 - - Linn:

Hej Hej vad ska du hitta på idag då? :)



Kram!

#24 - - MARTINA:

Det VAR riktigt mysigt ;)

#25 - - Anonym:

sv: Hahaha! :)



Kramis

#26 - - ANGELICA:

sv: de hade ja vekrligen :) festen i skolan slår alllla kvällar! hur va din? :D

#27 - - Pauline:

Vilken tur då!

Snygg blogg! Ska vi följa varandra via bloglovin?

#28 - - vilja:

svar: Thanks! :)

#29 - - Emma:

ja han är ju det min lilla älskling :)

#30 - - sofie:

sv; jaa dom är jättesöta!! :D

#31 - - Amanda:

Allt är super, har fått goda nyheter idag :)



Jag suger verkligen på att kolla på film! Får bli lite bättre på det :)

#32 - - Linda:

Låter lite intressant, men jag är inte så mycket för the grudge. De är mest obehagliga..

Men alltid kul med nya filmtips.



Tja, idag var jag på ett nyöpnnat museum och åt på deras café efteråt. Handlat till marsvinen och tvättat kläder, så en sjukt lugn helg får jag säga :)

#33 - - Ellinore:

tack för att du ville vara med i tävlingen men du ska också lägga in ett inlägg på bloggen om tävlingen :)<3

Till top