Fram med vindmaskinen!

Fy fan vad varmt det är! Jag lovar att det är 35 grader här! Okej, kanske inte så illa, men det är vaaaaarmt.

På jobbet satt jag med fläkten max och jag lovar, mitt hår flög lika mycket som det gjorde för Charlotte Perellieurovision song contest.
Kan ju säga att jag gärna hade velat ha hennes folie-aktiga klänning på mig, bra mycket svalare än t-shirt & jeans!

Jag undrar vad de andra skulle säga om jag kom till jobbet med en vindmaskin framför ansiktet och en discokula till outfit?
#1 - - LIENE:

sv: visst är det vackert där, vill flytta närmare:D vill min mamma med, hehe men det är inte bara för det, men dom har även bättre affärer och folket där verkar helt annorlunda, mer utåtriktade.

#2 - - Anonym:

sv: du kör en carola du :P

jag skrev precis ett inlägg

#3 - - zarah:

jo det hoppas jag med :)

#4 - - Sabine - Ab imo pectore:

jag jobbar i en sängbutik :)

#5 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Tack! :D



Rösta gärna på mig här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10272656 (A)

Jag är nr 7. Det hade varit jätte snällt! :D

#6 - - ♥ C h i i b i:

Svar: Aha, okej... för vilket företag? Jag sökte jobb hos Sveacom i höstas nån gång, men efter deras informationskväll valde jag att skita i det, verkade verkligen hur dåligt som helst där. :S Nu från och med nästa vecka ska jag jobba på Electrolux, sen har jag inga planer efter det faktiskt. Funderar på au pair i Holland eller Tyskland. ^^

#7 - - sofia':

sv: ah, man får glansigt och bra hår med schampoot, fast man borde nog kombinera det med balsam, och duschkrämen luktar grymt gott! :)

#8 - - Therése:

jag håller med, känner att jag snart smälter bort! :) men jag ska inte klaga.. ^^



jag är med som finalist i populära Frida Hjärta Kevins blogg! Jag skulle bli jättejätteglad om du gick in och la en röst på mig! ^^



http://fridasjoblom.blogg.se/2009/june/utkast-har-kommer-3.html



dessutom kan du jättejätte enkelt vinna en länkning i min blogg! Kolla in!^^

#9 - - emma:

Härlgt du :D

Ska bara ta det lugnt =) du då? Puss

#10 - - Natalie:

Det är alltid bra att ha en fläkt när det är så här vaarmt! :-)

#11 - - [lisa bjernhagen]:

haha ja det var verkligen en hel del ;D

#12 - - Ida Björck:

fläkten är ens bästa vän just nu ;D

#13 - - Maado:

Hah, klockrent ju man kan aldrig vara för fin för jobbet ;)

Här är det också sjukt varmt!



Ja kan inte annat än hålla med, filmen var GRYM!

#14 - - OLESSIA:

sjukt varmt ja

#15 - - Linn:

kika in i min blogg och säg din åsikt om jeansjackan - hiss eller diss ??

#16 - - ♥ Sandra ♥:

äckligt va!!!

#17 - - Anonym:

+verkligen, skriv ett inlägg om det istället så mkt bättre :D

#18 - - sofia':

sv: jamen gör så! :D duschkrämen finns i deo också i samma lukt, den är asbra enligt mej :)

#19 - - emma:

Låter härligt :D

Puss

#20 - - Josefine - Världens bästa 13-åring:

sv: jadå, det har jag.

#21 - - Antonia C Nilsson:

ja med de e sjukt varmt :O ojj var det 35 grader haha inte konstigt att man smäleter :P<33

#22 - - zarah:

tack! :)

#23 - - Maado:

Ja, grym! :D

Och Megan Fox gör det hela bara ännu bättre, haha

#24 - - Begonia:

sv: haha vem vet? Vi kanske råkar vara i samma biosal? :D Då lovar jag att slänga en vink! Längtar tills jag får se filmen :O puss

#25 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Ja det var superhärligt :) Ja en sådan där fläkt skulle man veeerkligen behöva nu!

#26 - - Sofia:

Förstår vad du menar, det är riktigt varmt!

#27 - - AMANDA - ♥:

hahah, en sån där skulle man verligen ha nuuu!

#28 - - Helena:

Det är riktigt varmt :p

Haft en bra dag ?



Puss

#29 - - Rosita:

idag har det varit jobbigt varmt!

#30 - - Emma-Gill<3:

aah okej :D kul kul, vad jobbar du på ?:)<3

#31 - - K:

Vad nice =) Idag har jag bara jobbat, 9-20.00 men det har varit okej ändå. Hänt en del kul trots allt - står lite i min blogg om det nu, bland annat blev jag tagen av polisen i morse =P Själv då, vad har du gjort idag?

#32 - - Hannah Hale:

det var säkert upp mot 35 grader om man satt rakt i solen. här var det över 30 i alla fall! fett varmt

#33 - - Maria:

Jag kan inte annat än hålla med dig. En vindmaskin skulle inte alls sitta fel. Bordsfläkten är inte tillräckligt fastän den surrar på max.



svar: Jadu, svårt att säga. :P Njuta av ledigheten. Nästa vecka börjar jag sommarjobba på förmiddagarna, så den här veckan ska jag bara slappa.

#34 - - Debbie:

Haha, ja.. thank god för fläkten!

#35 - - Anonym:

Vad använder du, baddräkt eller bikini?

#36 - - SARA:

Tack! :D

Ja men visst är det dövarmt idag! Tycker fortfarande det är det, känns som om det är en bastu inomhus.. Undra hur jag ska kunna somna senare?? Kram

#37 - - Heyli:

de är varmt här med! huuga men man ska väl inte klaga egentligen :p



ja trädgården är skitpraktisk, bara göra precis vad man vill utan att nån annan kan klaga ;)

#38 - - vesna:

haha jaa :D

#39 - - Emma:

jaaavet det är sjukt varmt! jag håller seriöst på att dö här i mitt VARMA rum nu :D

#40 - - ida:

sv: jodå, varmt och skönt!

själv då?

puss!

#41 - - Emma:

Sv: Tack! Älskar att vara där, är så fint! :D

#42 - - Rebecca:

Hahah det hade nog dragit till sig många blickar ;)

#43 - - anna:

haha en fläkt skulle jag behövt!

#44 - - My J:

yes, megavarmt... hoppas det går att sova ändå :)

#45 - - [lisa bjernhagen]:

Ja helt amazing alltså! man vet aldrig vad han ska komma med :D

#46 - - Ida Björck:

ja min bästis med :D hah

#47 - - alec:

vi pratade och pratade i flera timmar, han grät jag grät.. men har vi kommit fram till nått. nej jag tror inte det..



gumman allt är svart..



SAKNAR

#48 - - Deniesé:

sv: Nej jag bor i Norrköping :)



Åh ja en Carola fläkt skulle man ha i den här värmen! hahah :P

#49 - - Emma ~ Crazangel [mamma till milton]:

Vi har en stor fläckt i vårt sovrum. utan den skulle jag dö på natten.. :P

#50 - - sanna:

Tack! det är en kjol , fast jag gillar att kombinera lite ;)

#51 - - sanna:

du kan ju allt prova dig fram! haha ;D puss & kram!

#52 - - tess:

ja men gud! Det är tokvarmt ju! =/ Nu ska man inte klaga. Men det är fan för varmt när man inte kan somna på kvällarna pga värmen...

#53 - - stina:

varmt å skönt:)

#54 - - carro:

svar:glöm inte att tävla i min bloggtävling sötnos :)

#55 - - steph:

kika gärna in & var med i utlottningen av presnetkort värde 500 :- från nelly.com mer info finns på bloggen . kram! =)

#56 - - Therése:

tack för din åsikt, du är med och tävlar om en länkning!



och du får gärna rösta på mig om du gillar min blogg, är med i 2 bloggar och tävlar, bland annat populära Frida Hjärta Kevins blogg! Länkarna finns över min meny! ^^^

#57 - - an:

hahahahah! perellis face! ;D(Y)

#58 - - Fredrik Frisören:

Ha en nice dag!

#59 - - matilda:

sv: aa! ska bli superkul! :D

allt bra?

kram

#60 - - sanna:

behöver jag med..

#61 - - sofia':

sv: hihi gör så! :)

#62 - - Att våga vara:

Att komma som en diskokula till jobbet är nog ingen vidare idé så länge du inte har en mikrofon också för då tror folk att det är karioke dag ^^

Prova ni kankse slipper jobba då :)

Till top