Vilken show!



3-3 ordinarie tid!
Fasen vad starkt!

Nu väntar vi på att förlängningen 2x15

Sverige förlorar efter starffar.
Visst, jag är besviken. Men dom har jobbat bokstavligen arslena av sig. Synd, dom hade förtjänat att gå vidare.
Dom har varit riktigt duktiga!
#1 - - malin:

Gud vad Sverige gick om! Heja, heja..



Finn ett fel på bloggdesignen! :D

mmalino.blogg.se

#2 - - malin:

Haha, grymt gjort av dig! :)

#3 - - Mindy:

God kväll gumman.Allt bra med dig denna sommar kväll? kram

#4 - - J O S E F I N E:

Sv; Tack ska du ha :D



Yes, allt är bra :) trött bara.

Hur är det själv?

#5 - - Randy:

Berätta gärna hur det slutar =)

#6 - - Your Dream Closet:

ja visst är de snygga :)

#7 - - Therese:

Sitter också och kollar nu :)

#8 - - EmmaEriica:

Snälla, låt oss hedra Michael Jackson!

Har du bilddagbok? Gå då in i min blogg och läs en uppgift som är jätte enkel allt för att visa att ni hedrar Michael's död. Snälla, svik inte Michael, visa att ni är ett fan av han. Bli även medlem i denna grupp på facebook; Rest in Peace Michael Jackson.

http://www.facebook.com/group.php?gid=108847209856



Sprid detta vidare!



emmaeriica.blogg.se



Tack!

#9 - - malin:

Haha, JAA. Grattis! :D

#10 - - sara:

ja de var lite synd :(



jag jobba på ericsson, inventerade -.-

#11 - - felicia:

hejhej hur mår du ?

kommentera minst fem inlägg och följ min bloglovin så kan du bli dagens blogg i min blogg och få en länk!

fin blogg förresten!

#12 - - SARA:

Dom var så duktiga ja! Så synd att inte Berg satte den första straffen alltså!! :( Kram

#13 - - Linnea - VÄRDENS MEST SERIÖA BLOGG!:

haha nej det är sant :D det är bara att googla på typ obama smoke eller nått, och han är den enda presidenten som ha druckit alkohol offentligt

#14 - - SHEER BLONDES:

sv: hihi nej :) vi har lärt oss själva och tycker bara det är kul! Jag (alicia) går media foto/grafisk och tessie går omvårdnad :)

#15 - - Anonym:

fin blogg :):)

#16 - - N:

Trevlig blogg :)! Jag tycker också att Sverige var värd att vinna idag! De hade en riktig otur på slutet tyvärr!

#17 - - SARA:

Ja det är sant, de var så duktiga! :) Ha en underbar lördag i värmen!

Till top