Tekniskt strul...

Ja, det är vad min data har råkat ut för!
Imorse kunde jag inte logga in och nu funkar det inte att ladda upp bilder. Men så fort det funkar kommer en massa rolig inlägg!

Ta tålamod Louise, ha tålamod..
#1 - - matilda:

uhm... jag kan :)

#2 - - Erika:

sv: hihi eller hur :D

#3 - - Angelica:

Sv: tack :) åh hatar när datan och internet strular, haha ;D har verkligen inte tålamod för de!

#4 - - Maria:

Du har antagligen haft samma problem som alla andra. Blogg.se har krånglat idag. Jag blev också väldigt irriterad när inläggen försvann istället för att publiceras och kommentarerna inte gick fram.



Svar: Har fortfarande väldigt ont i halsen, men annars är allting bra.

Hur är det med dig då? :)



#5 - - http://mmajda.blogg.se:

http://peetraanrtre.blogg.se/2009/june/veckans-blogg-d.html#comment, skulle verkligen uppskatta ifall jag fick din röst! (nummer 10)



Svar: Tack för din röst!

Allt bra?(:

kramar

#6 - - Karin:

Samma problem här. Fick nästan panik...haah Trodde de hade uppdaterat utan o medela liksom...gahh

Ha d fint

#7 - - susanna:

sv: jag ska ha oth maraton med en kompis, känns ganska slösit nu när vädret äntligen blivit bra, men men...

sj?

jobbigt med internet strul!:(

#8 - - valeria:

Det värkar som att dom flesta haft bekymmer med det! :)

Till top