En stund i rampljuset!

Nu var det ett dags för en utmärkelse, credit, hylla, ja vad ni nu vill kalla det.

För er som inte ä bekanta med detta så väljer jag ut någon som jag anser förtjänar en stund i rampljuset.
Så de här är den ända gång eran åsikt inte har någon betydelse!

Denna gång har vi Emelie. Hennes blogg är spännande blogg där hon mixar med bilder på photoshop och roliga recensioner.
Den här tjejen har verkligen hjärtat på rätta stället, hennes kommentarer ger mig en egoboost så det heter duga.
Hon är ärlig och en riktigt rolig tjej! En tjej som går sin egen väg här i livet. Har inte stött på någon blogg med sånna unika bilder som hos henne.

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.
#1 - - J. ONLY:

Hehe det kanske det gör... kan tänkas...eftersom hon gillar väl japan..!!? :D Härlig blogg förresten (f)!

#2 - - sierra:

sv; aa, dagen har varit bra..varm och skönt!

anmäl dig gärna som veckans blogg på min blogg!

du läser mer där!

#3 - - Monkey:

hehe jag ska testa o göra en idag. Men jag tror inte jag kommer att lyckas :( är inte så bra på att fixa o trixa med hår haha.

puss!

#4 - - Linda:

Absolut :D



allt bra idag?

#5 - - Jennifer Bergstedt♥:

sv:åhå! det gick jättebra, är nu barnvakt åt världens sötaste unge^^ hihi me like! hur är det med dig? :)

#6 - - F:

Svar: Jorå, de e bra =) lite förkyld bara, men annars är det bara bra! =)

Ska du hitta på nått speciellt idag då?

KRAMIS!

#7 - - Erika:

sv: hihi okej, det är jättefint :D

#8 - - Cajsa:

ahh det låter bra det..^^

haha jag hoppas på att jag INTE hittar något.. har inga pengar.. (A)

#9 - - Makrill:

Åhhh fy vad du är söt! :D

Jag blir helt rörd när du skriver sådana väl valda ord om mig :') Tack! :* Nu har du gjort min dag om ännu bättre :D



Puss!

#10 - - anna:

svar: ja smile är riktigt bra, men inte en av mina favoriter. hon har så många bra :)

#11 - - Sandie:

tack så mkt.. är sjuk för tillfället annars är väl det mesta bra.. omskakad ang det som hände med therese? eller för ngt annat?

#12 - - Uma:

sv: åh ja det ska bli härligt! :D

puss ^^

#13 - - NADIA a.:

gick till indiska idag, men den var slut :(

#14 - - Carro:

svar:tack så mycket :) Vad ska du göra ikväll:)?

#15 - - http://mmajda.blogg.se:

Svar: Åh, Gud! Du kanske inte vill prata om det, ursä'kta att jag frågade. Men jag beklagar, verkligen!

#16 - - Heyli:

hehe ja de va ganska bra betyg tyckte jag med :) även om man hade hoppats på mer men vem gör inte de liksom :p

#17 - - V I L J A ♡:

Hoppas du får en fin söndagskväll! :)

#18 - - emelie:

sv: huhu tack :D

#19 - - matilda:

Sv: Aw, tackar!! <3

#20 - - ♥ Sandra ♥:

Tack så jätte mycket, det har gått bra.. hur har din dag varit?:)

#21 - - Josse:

Ja, din då? =)

#22 - - - HANNA:

Hej! Ställ gärna en fråga i min frågestund är du gullig. :) Kram!

#23 - - SARA:

Tack :D Köpte det armbandet på Gina Tricot! :)

Hoppas du haft en bra dag! Kram

#24 - - My J:

Allt bra? :)

#25 - - Deniesé:

sv: Men visst är det mysgt när det regnar så mtk?! :D

#26 - - pelle:

Men hon lät ju som hoot! Dags att besöka!

#27 - - Emelie - EmeliesPlace:

hon förtjänar en stund i rampljuset :)

#28 - - matilda:

sv. idag har jag kommit hem från landet sj då?

#29 - - linn:

Hejsan, Hoppas du haft en trevlig helg :)



Ha en fortsatt trevlig kväll sötnos! (:

#30 - - Hannah Hale:

hennes blogg gillar jag!

#31 - - Malin-Hockeyfruga:

ja filmkväll är aldrig fel :)

hoppas din helg vart skön?

#32 - - emelie:

sv: hehe haft en bra dag?

#33 - - LuxuryPink:

Får ta och kika in på hennes blogg =)

#34 - - Mindy:

Godmorgon gumman..Allt bra med söta dig denna måndag morgon? kram

#35 - - ävelicious:

hallå!

allt väl?

hoppas du haft en bra midsommarhelg :)

#36 - - alec:

älsklingen vad ledsen jag blir :( vad hände? orkar du prata om det?

#37 - - Helena:

Hon är bara för härlig :D

Gillar hennes blogg jätte mycket :D

#38 - - Randy:

Vad kul =)

#39 - - Adams mamma:

hihi tack :)

#40 - - Sensuellt:

jättefin blogg :)

Till top